خبرهای داغ:
در راستای برپایی مراسم پرفیض اعتکاف در کشور، بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج همکاری گسترده ای در برپایی این مراسم داشتند.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی مراسم پرفیض اعتکاف دانش آموزی در شهرستان سرخه، این مراسم در مسجد شهید بهشتی در روستای لاسجرد با حضور دانش آموزان و اهالی روستا اعم از خواهران و برادران برگزار شد.

این برنامه همراه با حلقه صالحین قرآنی نوجوانان و اقامه نمازهای جماعت در جمع معتکفین برگزار و حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه همراه با جمعی از مسئولان از روند اجرایی این مراسم بازدید کردند.

گفتنی است تهیه افطاری، پخت آش و الویه به همت خانواده شهید رضا مرادی و شهید امرالله شهروی انجام و همزمان با ولادت با سعادت امام علی (ع) ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از میهمانان توسط گروه جهادی ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) و محمدرسول الله روستای لاسجرد انجام شد.

لازم به ذکر اس0ست پشتیبانی سه روز اعتکاف دانش آموزی توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پیرو اعتکاف در این مسجد انجام گرفت.

همچنین با نزدیک شدن به انتخابات اسفند ماه سال 1402، ایده انتخاباتی توسط بسیجیان این پایگاه مقاومت عنوان شد.  در این راستا سرگروه حلقه شهید محمدرضا ابراهیمی جهت تشویق متربیان به شرکت در انتخابات همراه با برگزاری جشن تولد یکی از اعضای حلقه در مورد حضور پر شور انتخاباتی بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها