خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛
حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآن روستایی و عشایری در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

قزوین_حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآن روستایی و عشایری در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

وی گفت: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته حفظ یک ، ۵، ۱۰ و ۲۰جز، و کل قرآن کریم ، قرائت ، ترتیل، تحقیق ، تقلیدی و اذان ویژه روستائیان و عشایر استان برگزار شده است.

حجت الاسلام مصائبی عنوان کرد: رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، تحقیق و تقلیدی مشترک بین برادران و خواهران و رشته اذان مختص برادران است.

وی افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان گفت: مسال در ایام الله در دهه مبارک فجر مسابقات منطقه با حضور برگزیدگان مسابقات قرآنی استانهای آذربایجان شرقی و غربی، زنجان ، قزوین و اردبیل و به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در سال گذشته استان قزوین در رشته های مختلف و تیمی توانست رتبه دوم کشور را در مسابقات قرآن ویژه روستائیان و عشایر به خود اختصاص دهد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها