خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی هندیجان از برگزاری دوره معارف و اندیشه اسلامی «دانا شو» با حضور دانش آموزان بسیجی کلاس نهم متوسطه اول و متوسطه دوم دخترانه طرح های تربیتی شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۷۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، ستوان دوم پاسدار عیسی شنبدی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دوره معارف و اندیشه اسلامی«دانا شو» با حضور دانش آموزان بسیجی کلاس نهم متوسطه اول و متوسطه دوم دخترانه طرح های تربیتی مدارس شهرستانهندیجان در دارالقرآن کوثر آموزش و پرورش هندیجان با محوریت مطالب اعتقادی و معرفتی اسلام بر اساس کتاب بینهایت برگزار گردید.

وی افزود :این دوره با هدف ارتقای بینش اعتقادی و معرفتی دانش آموزان متوسطه اول و دوم شهرستان در جهت کیفی سازی حلقات صالحین، پویایی و رشد بسیجیان، تقویت شبکه کادر سازی، آشنایی دانش آموزان بسیجی با مسائل و شبهات روز و توانایی جواب به شبهات اعتقادی و معرفتی اسلام ناب برگزار گردیده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی هندیجان عنوان نمود : در این دوره از حضور امام جمعه و استادیار و فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیر آموزش و پرورش جهت تدریس استفاده گردید و این دوره با همکاری تعلیم وتربیت ناحیه و عوامل حوزه دانش آموزی و آموزش و پرورش و ناحیه سپاه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها