معاون وزیر ارشاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت استفاده از پیوست رسانه ای، گفت: تمام اقدامات باید در راستای پیوست رسانه‌ای انجام شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۴۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، فرشاد مهدی‌پور در حاشیه نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با بیان اینکه تمام رویدادها، پویش‌ها و موضوعاتی که پیش می‌آید نیازمند پیوست رسانه‌ای هستند، اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای یک تکلیف یا اقدام صرفا دولتی یا حکومتی نیست. 

وی با اشاره به رونمایی از پیوست رسانه ای روابط عمومی دستگاه های اجرایی در خراسان رضوی، گفت: این پیوست کار بزرگ و خوبی است که انجام گرفت. البته موضوع پیوست رسانه موضوع جدید نیست و بیش از هفت سال است که در کشور در مورد آن صحبت می‌شود.

معاون وزیر ارشاد، با تاکید بر اینکه همه موضوعات را باید در چارچوب پیوست رسانه‌ای جهت داد، افزود: در حوزه اجرا و  عملیات با توجه به نیازمندهایی که در افکار عمومی وجود دارد و همچنین سوالات و ابهامات پیش رو باید نظام و چارچوبی را برای اقدامات پیش‌بینی کرد. 

مهدی پور تصریح کرد: همه رویدادها، موضوعات و موقعیت‌های که پیش روی ماست نه تنها به یک پیوست احتیاج دارد بلکه نیاز به ماهیت رسانه‌ای نیز دارد و نمی‌توان رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت که درراستای اغنا، توانا شدن و آگاهی افکار عمومی توفیقی حاصل شود.

اطلاع‌رسانی نیازمند انسجام رسانه‌ای است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت های خوب صورت گرفته، گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای جدید باید عملکرد خود را تقویت کنند.

محمد حسین‌زاده اضافه کرد: کارهای خوبی در دولت شکل گرفته است که به دلیل تولید محتوای ضعیف، اثر گذاری لازم را نخواهد داشت. اگر اثر گذاری حاصل نشود کارهای انجام شده نیز دیده نخواهد شد.

وی افزود: در موضوع‌ اطلاع رسانی و عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها کارنامه صادر و عملکرد آنها بررسی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها