خبرهای داغ:
سردار جباری گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات باید چشم دشمنان را کور کنند و جایگاه رفیع انقلاب و نظام را ارتقا ببخشند
کد خبر: ۹۵۷۵۱۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، سردار ابراهیم جباری در مراسم یادواره شهدای شهرستان آبیک که در سالن ۹ دی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: وحشت امروز قدرت‌های عالم از جامعه ایمانی به دلیل اخلاص، صداقت جانانه، عاشقانه و خالصانه ملت ایران در مسیر اسلام و ولایت، مجاهدت و ایستادگی است که باید گفت رمز پیروزی، صداقت است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی از ذلت و حقارت به آزادی و استقلال رسیدیم و امروز اگر قدرتی در برابر ما کلمه‌ای برخلاف اعتقادات و باورها بگوید ، جوابش را می‌دهیم ، موشک بزند موشک می‌زنیم و برخورد کنند ما هم برخورد مضاعف می‌کنیم.

فرمانده پیشین سپاه ولی امر(عج) ادامه داد: ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم و ۲۰ تا ۳۰ درصد مشکلات، ضعف‌هایی است که در دولت‌ها وجود داشته که باید اصلاح و ریشه‌ای حل شوند.

جباری ایمان را مهمترین عامل قدرت، تحرک و شجاعت ذکر و خاطرنشان کرد: امامین انقلاب در حد اعلی به اسلام و نظام خدمت کرده‌اند و با عبادتهای شبانه و وصل به منبع قدرت الهی، بسیار تلاش کردند باشجاعت و استقامت در برابر دشمنان بایستند و قدرت‌های پوشالی را سرجایشان بنشانند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید موکد بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند که شرکت در انتخابات واجب شرعی است و عزت و اقتدار و عظمت انقلاب در سایه مشارکت گسترده مردم در انتخابات رقم می‌خورد که مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات باید چشم دشمنان را کور کنند و جایگاه رفیع انقلاب و نظام را ارتقا ببخشند.

این مقام ارشد نظامی با ذکر اینکه مرهون و مدیون خون پاک شهدا هستیم و برای انقلاب خون دلها خورده ایم، افزود: باید انقلاب را حفظ کنیم، وظایفمان را به نحو احسن انجام دهیم و قدر امامین انقلاب و شهدا را بدانیم تا گرفتار بردگی و بندگی بیگانگان نشویم.

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: محور مقاومت با هدایت‌های رهبر فرزانه، طراحی و معماری شد که باید گفت صاحب فکر و نظریه پرداز حرکت وسیع جبهه بزرگ مقاومت حضرت آقا روحی فداه هستند و سردار دلها محور مجاهدت و فرمانده میدان بودند و رزمندگان بسیاری در لبنان ، عراق، یمن و سوریه سازمان‌دهی شدند

جباری اضافه کرد: امروز اسراییل از هم پاشیده و ستون فقرات این اسطوره پوشالی در هفتم اکتبر فرو ریخت، سیستم اطلاعاتی آن مضمحل شده و به کل تمدن مدرن غرب و مدعیان حقوق بشر ضربه مهلکی وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر،مقام معظم رهبری ۳۰۰ مرتبه در خصوص فضای مجازی مطالبی ایراد کردند و ۱۳ مرتبه هم در چند ماه اخیر در زمینه جهاد تبیین فرمایشاتی بیان کردند.این در حالی است که جنگ ترکیبی ( شناختی_ادراکی) دشمن نوع تکامل یافته و اثرگذار جنگ نرم است و توسط رسانه‌های سایبری در فضای مجازی در حال انجام است و دشمن مطابق خاص خود با تحریف، تخریب و دروغ مطالب و برنامه های مدنظر خود را پیاده می‌کنند و مردم را بدون اینکه متوجه شوند به تدریج رفتارشان را تغییر می‌دهند.

این مقام ارشد نظامی بیان کرد: دشمن درصدد است با تغییر افکار عمومی ، گسست نسلی، هویت زدایی، هویت سازی ، تغییر سبک زندگی، ترویج بی بند و باری و غیره ملت ایران و جوانان را هدف قرار داده که باید گفت در جنگ شناختی، دشمن باورها و اعتقادات را هدف قرار داده که باید مراقب دشمن باشیم و در فضای مجازی با دشمن مقابله کنیم تا جوانان را به انحراف نکشانند.

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران درپایان اذعان کرد: شهدای دفاع مقدس، امنیت، حرم و سلامت با اقتدا به شهدای کربلا در صحنه های مختلف حضور یافتند که تمام توفیقات در جبهه مقاومت مرهون رزمندگان دوران دفاع مقدس است که باید تلاش شود روح مقاومت، شجاعت، ایثار، ایستادگی و فداکاری به نسل جوان دمیده شود و جوانان شجاع و انقلابی برای نظام پرورش یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها