خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت : جریان مقاومت در منطقه به چنان قدرت و جایگاهی رسیده است که آمریکا چاره‌ای جز خروج از منطقه نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۷۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار جانباز حاج فریدون غلامی در شهر منتظران دزفول، افزود: سال‌ها قبل که توان دفاعی و نظامی ایران به سطح کنونی نبود، ایران عزیز همواره مورد تهدید گزینه‌های روی میز قدرت‌های زورگو بود ولی با قدرت موشکی و پهپادی کنونی، دشمنان دیگر جرات تهدید ایران اسلامی را ندارند.

وی افزود : پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به واسطه ایستادگی در مقابل دشمنان نشان داد که هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ادامه داد : امروز مردم مقتدر یمن پرچم دار دفاع از مردم فلسطین هستند و با وجود پرداخت هزینه این دفاع از مظلومان، با توکل بر خدا در میدان ثابت قدم ایستاده‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد : سال‌ها قبل که توان دفاعی و نظامی ایران به سطح کنونی نبود، ایران عزیز همواره مورد تهدید گزینه‌های روی میز قدرت‌های زورگو بود ولی با قدرت موشکی و پهپادی کنونی، دشمنان دیگر جرات تهدید ایران اسلامی را ندارند.

وی گفت : معمار کبیر انقلاب با روح قدسی خود موجب تحول جوانان شد که انسان‌های بزرگی چون سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از تربیت یافتگان این مکتب است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان اظهارداشت : امام خمینی(ره) پیام مظلومیت مردم فلسطین را در جهان اسلام فریاد زد و دفاع از فلسطین را در دستور کار مسلمان عالم قرار داد.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور ادامه داد : تفکر عاشورایی، تکیه بر مردم، تکلیف مداری و حرکت بر مدار رضایت خدا و پیاده سازی اسلام از جمله شاخصه‌های مهم مکتب امام روح الله بود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار و عزت کشور در برابر بدخواهان است، افزود: انتخابات و حق تعیین سرنوشت یکی از دستاوردهای خون شهداست که باید همه پاسدار این میراث ارزشمند باشند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان تاکید کرد : دشمن به دنبال ناامیدی و دلسرد کردن جوانان و مردم از ادامه این مسیر پرافتخار و عزت آفرین است.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت : هر رای که در انتخابات به صندوق ریخته می‌شود به مثابه گلوله‌ای در دفاع از امنیت و اقتدار کشور است.

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهید فریدون غلامی افزود : دین مداری، ولایت مداری، بصیرت نافذ، توجه به معنویت و عبادت و حرکت در مسیر رضای خدا از جمله ویژگی‌های اخلاقی این جانباز سرافراز است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار