خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۸۱۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کانون بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد؛

باسمه تعالی

«همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، این‌ها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.» بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حسینیه امام خمینی (ره) - ۲ دی ماه ۱۴۰۲

 

مردم ولایتمدار و مومن خراسان جنوبی و بسیجیان سرفراز؛ سلام بر شما و بر قدم‌های استوارتان که ۴۵ سال پا در رکاب ولایت امر مسلمین جهان، امامین انقلاب، با شکوه و غیرتمند بر سر آرمان و ایمان خود، نستوه و مستحکم ایستاده اید.

انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران معجزه قرن بود. معجزه‌ای که کاخ‌های استبداد و استعمار را لرزاند و الهام بخش استقلال و آزادی برای ملل تحت ستم در سراسر جهان شد. بی دلیل نیست اگر در طول ۴۵ سال گذشته قلدرهایِ قصابِ غاصب، در اقصی گیتی، با تمام عِده و عُده‌ی خود تلاش کردند زمینه‌های پیشرفت انقلاب را با هر وسیله‌ی ممکن در درون و برون مرز‌های «ایران عزیزِ قوی» بگیرند.

آنها پیام رهایی بخش انقلاب اسلامی را برای منافع خود، اعلام خطر و هشدار تلقی کردند، اما الگوی بی بدیل مردم سالاری دینی که دنیا و آخرتِ انسانِ درمانده یِ معاصر، حتی جستجوگران معنا در غرب را معنا می‌بخشید؛ همچون حقیقتی ساری و جاری در زمان و در مکان به پیش رفت و اکنون پس از ۴۵ سال بار دیگر پیروزی خود را جشن می‌گیرد؛ در حالی که از کرانه‌های شرقی مدیترانه تا سواحل دریای سرخ و تا دل لندن را در زمین طی کرده و دل‌های شیفته و شیدای آزادی و استقلال خواهی را در هر زمان به دست آورده و حقیقت جویان و منصفان را در سراسر جهان به خود معطوف کرده است.

این است حقیقت تمام نشدنی دینِ حق وقتی با حضور مردم و با گرایش دل‌های پاک و با اخلاص همراه می‌شود: "ان تقوموا لله مثنی و فرادا"

مردم قهرمان خراسان جنوبی! همراه با هموطنانتان در سراسر این «مرز پُر گُهر» به پا خیزید و تا فتح قله‌های بلند علم و ایمان و تقوا راه را ادامه دهید که به فضل و اراده‌ی الهی به قله‌ها نزدیکیم..
به پا خیزید تا بار دیگر با حضوری با شکوه و میلیونی برای چهل و پنجمین بار، همراه با رهبر و مقتدای خود، بیست و دوم بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و دشمن را ناامید و «ایران قوی» را سرفراز کنیم.

به پا خیزیم و با حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ دشمنان این آب و خاک را که هنوز با چشم طمع و کینه در این مُلک و ملت می‌نگرند مایوس و ناامید کنیم.

ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی و اعضای کانون بسیج فرهنگیان در کنارشما و همراه با آحاد ملت و در آغاز چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ضمن تجدید پیمان با امام المسلمین حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) اعلام می‌نماییم:

۱-ما با قدم‌های استوار و مشت‌های محکم در ۲۲ بهمن با حضور در مسیر‌های راهپیمایی و با سرانگشت‌های جوهری در ۱۱ اسفند و در پای صندوق‌های رای می‌آییم و نقشه دشمن کینه توزِ زیاده خواه را بار دیگر نقش بر آب خواهیم کرد.

۲- ما در راه پاسداری و حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابِ ملت قهرمان ایران که برخاسته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است تا پای جان ایستاده ایم و زمزمه‌ی نیمه شبان بسیجیان و سرداران شهید و لشکریان مخلص خدا را، به دعا، مسئلت می‌نماییم و آماده ایم تا تحت لوای رهبر معظم انقلاب، مسئولیت خود را، در عرصه‌های ملی و جهانی، بر عهده بگیریم و انشاءالله از عهده‌ی مسئولیت بر آییم.

«تردیدی نداشته باشید که پیروزی با جبهه‌ی حق است. تردیدی نداشته باشید که رژیم غاصب صهیونیستی یک روز از روی زمین ریشه‌کن خواهد شد و این ان‌شاءالله جزو آینده‌های حتمی است؛ بعون الله و قوّته و باذن الله و عزّته این کار خواهد شد و امیدواریم ان‌شاءالله شما جوان‌ها آن روز را به چشم خودتان ببینید.»

«ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم»

کانون بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار