خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از پرداخت وجوه نقد و تهیه و توزیع لباس نوزدای، مردانه و زنانه بین خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مبارک فجر، جهادگران بسیجی در راستای بزرگداشت این ایام و تداوم رزمایش مومنانه اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در محله کردند.

طاهره فیض از جهادگران بسیجی پایگاه مقااومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حاشیه جمع آوری این کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر وعید مبعث کمک هزینه به مبلغ 40 میلیون ریال به دو خانواده جهت تهیه جهیزیه عروس اهدا شد.

او افزود: ۱۲دست لباس نوزادی جهت دستگیری از خانواده کم برخوردار توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم تهیه و به خانواده های موردنظر اهدا شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: تهیه ۱۴ دست لباس مردانه و زنانه، چهار عدد چادر مشکی و لباس مجلسی جهت توزیع بین خانواده کم برخوردار در این ایام انجام شد.

فیض خاطرنشان کرد: قرعه کشی ماهانه صندوق قرض الحسنه رهروان شهید حسن معمار و اعطای وام کار گشایی در حلقه شهید معمار نیز با حضور بسیجیان انجام گرفت.

او با اشاره به دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر گفت: برپایی سیر نمایشگاهی خاندان پهلوی در دهه فجر در پایگاه و فضاسازی پایگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه ها بوده است.

فیض اضافه کرد: مراسم جشن میلاد سرداران کربلا همراه با نشست بصیرتی با موضوع نقش زنان در انتخابات و انقلاب اسلامی و مدح خوانی محبوبه مهدوی نژاد در جمع بسیجیان پایگاه برگزار شد.

گفتنی است مبلغ یک میلیون ریال جهت دستگیری از خانواده نیازمند و کمک هزینه جهیزیه به مبلغ 20 میلیون ریال به خانواده های مورد نظر داده شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها