خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۹۳۱۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج فلاورجان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در پیامی فرارسیدن ماه شعبان، اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد:
سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت. همچنین پنجم شعبان ولادت با سعادت سید الساجدین امام سجاد علیه السلام که الگوی عابدان است.
روزپاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب و تبلور دفاع از اهداف وارزش های متعالی اسلام است که در عرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع از ارزش ها، نقش محوری ایفاء کرده است.
اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار و جانبازان گرانقدر به ویژه بسیجیان، بازنشستگان و پرسنل زحمتکش ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار