راز محبوبیت پاسداران دو سرمایه معنوی و اجتماعی بودن است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: راز محبوبیت و سربلندی پاسداران، سرمایه معنوی و اجتماعی بودن آنها است.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۸۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

راز محبوبیت پاسداران دو سرمایه معنوی و اجتماعی بودن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در جشن ولادت امام حسین(ع) در روستای شهنیا گفت: حضرت امام حسین (ع)، نمادی از شجاعت، ایمان و ایثار است که با فداکاری و تضحیات خود، نمونه‌ی بی‌بدیلی از مبارزه با ستم و ظلم را برای ما فراهم کرد.

حسینی نیا اظهار کرد: امام حسین (ع) نقطه‌ی آغازی است برای تفکر و تأمل در مبارزه با ظلم و ستم، و تلاش برای برقراری عدالت و انسانیت و امروز، باید از این مناسبت استفاده کنیم تا با تقرب به ارزش‌های امام حسین (ع)، در راه ایثار و عدالت پیشرفت کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداران، با پیروی از آموزه‌های امام حسین (ع)، به عنوان نمایندگانی از اراده و مقاومت، در برابر تهاجم‌های بی‌رحمانه، ایستادگی می‌نمایند افزود: روز پاسدار، روزی است که به همه آنانی که در راه دفاع از ارزش‌های انسانی، دینی و میهنی تلاش می‌نمایند، افتخار می‌کنیم. 

حسینی نیا ادامه داد: امروز، نیازمندیم که از ارزش‌هایی که امام حسین (ع) به ما آموخت، الهام بگیریم و ایمان، شجاعت، و ایثار، مفتاحی است که به ما کمک می‌کند در برابر چالش‌ها و مشکلات، ایستادگی کنیم و به هدف‌های معنوی و انسانی دست یابیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر با تأکید بر ارزش‌های امام حسین (ع) و نقش پاسداران در حفظ این ارزش‌ها اظهار کرد: باید به یاد داشته باشیم که هر روز، فرصتی است برای پیشرفت و رشد، برای ایستادگی در برابر سختی‌ها و برای خدمت به مردم و کشورمان و پاسداری از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی، به ما تعهد می‌دهد که در همه شرایط، با ایمان و ایثار، به راه امام حسین (ع) پایبند باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راز محبوبیت و سربلندی پاسداران، سرمایه معنوی و اجتماعی بودن آنها است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات