خبرهای داغ:
شیراوند:

یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های جامعه فرهنگی شناساندن انقلاب اسلامی و اهداف آن به نسل امروز است

همدان-مسئول کتابخانه‌های یادگار امام (ره) انوج و شهید مومنی طجر ملایر گفت: یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های امروز جامعه فرهنگ کشور شناساندن انقلاب اسلامی و اهداف آن به نسل امروز است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۴۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های جامعه فرهنگی شناساندن انقلاب اسلامی و اهداف آن به نسل امروز است

مهدی شیراوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های یادگار امام (ره) انوج و شهید مومنی طجر خبر داد و اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف آشنایی بیشتر نسل امروز با انقلاب اسلامی مردم ایران و پاسداشت خون‌های شهدای انقلاب برنامه‌های جمع‌خوانی، نشست کتابخوان، نشست صمیمی با دانش‌آموزان و روایتگری خاطرات انقلاب در هر دو کتابخانه به صورت جداگانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه فجر چهل و پنجم پرشورتر از همیشه در کتابخانه برگزار شد، افزود: همچنین مسابقه نقاشی و رنگ‌آمیزی با موضوع انقلاب اسلامی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این کتابخانه‌ها بود.

مسئول کتابخانه‌های یادگار امام (ره) انوج و شهید مومنی طجر ملایر همچنین از بازنمایی و نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه ها در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های امروز جامعه فرهنگ کشور شناساندن انقلاب اسلامی و اهداف این انقلاب است که با نثار خون‌های پاک هزاران شهید به ثمر رسیده، به نسل امروز است.

وی گفت: معرفی کتاب‌های این حوزه، شنیدن خاطرات نسل‌های گذشته و روایت راویان حاضر در آن دوران یکی از بهترین برنامه‌ها برای آشنایی و روشن کردن اذهان نسل امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار