خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عده‌ای با صندوق انتخابات، ایجاد تردید در مشارکت در انتخابات و سست کردن مردم در امر انتخابات، سبب ایجاد مانع بین مردم خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۶۳
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری انتخابات را عرصه دوم تبلیغ سیاسی دانست و بیان داشت: قهر عده ای با صندوق انتخابات، ایجاد تردید در مشارکت در انتخابات و سست کردن مردم در امر انتخابات، سبب ایجاد مانع بین مردم خواهد شد؛ خصوصاً آن بخشی از مردم که مشکلات اقتصادی و فرهنگی دارند که باید بین گله مندی ها و اصل نظام و اهداف آن تفاوت قائل باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تبلیغ اصلح، وظیفه و تکلیف همه می باشد خاطرنشان کرد: رأی دادن امانت است و همان گونه که صیانت و پاسداری از رأی، حق الناس عمومی است، اصل رأی دادن نیز حق الناس عمومی می باشد و کسی که رای می دهد شرعا جایز نیست براساس تمایلات نفسانی، لذت و سودجویی و دوستی و دشمنی شخصی با دیگران، تصمیم گیری کند.

وی افزود: در رای دادن باید منافع انقلاب اسلامی، مکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم، مورد لحاظ قرار گیرد و باید افراد اصلح را با تشخیص و انتخاب روانه مجلس کرد و به کسی رای داد که بتواند گره های مردم را باز کند.

آیت الله کعبی با اشاره به این که انتخابات مجلس خبرگان رهبری با انتخابات مجلس شورای اسلامی متفاوت می باشد اظهار داشت: تجزّی در اجتهاد، حداقل درجه اجتهاد است؛ اما در میان کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان، افرادی که دارای اجتهاد مطلق هستند نیز وجود دارند که قطعا این افراد از لحاظ علمی بر افراد فاضل حوزوی قریب به اجتهاد، ارجحیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار