خبرهای داغ:
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

گفتگو‌های دانشجویی و نخبگانی، به انتخابات عمق می‌بخشد

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر گفتگو‌های دانشجویی و نخبگانی درباره انتخابات، بتواند از سطح دانشگاه به جامعه برسد، آثار بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۷۹
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می گوید: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که متشکل از جمهوریت و اسلامیت است، مردم‌سالاری دینی وابسته به مشارکت و حضور مردم در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور، عمدتا در دو سه پدیده از جمله انتخابات نمود خود را نشان می‌دهد. در این بین، همه اقشار نقش دارند و مشارکت در عمومی‌ترین سطح است اما قشر نخبه از جمله قشر دانشجویی، در کنار مشارکت خود، نقش دیگری نیز دارد و آن هم نقش روشنگری و عمق‌بخشی و کیفی‌سازی مشارکت است که دانشجویان آن را بر عهده دارند.

گفت‌وگوهای دانشجویی باید از دانشگاه به جامعه برسد

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشجویان علاوه بر حضور خود در انتخابات، با برگزاری جلسات گفت‌وگو درباره انتخابات می‌توانند نسبت به اصل انتخابات و مشارکت مردم تحلیل داشته باشند و همچنین در تعیین و انتخاب کاندیداها، اثرگذار باشند.

وی عنوان کرد: اگر گفت‌وگوهای دانشجویی و نخبگانی درباره انتخابات، بتواند از سطح دانشگاه به جامعه برسد، آثار بیشتری خواهد داشت زیرا طبیعتا اظهار نظر جامعه دانشگاهی، به شاخص و ملاک تعیین نماینده و انتخاب فرد اثرگذار در انتخابات عمق می‌بخشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار