خبرهای داغ:
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری این کلانشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سروش بزاز درخصوص نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری اهواز با عنوان روایت خدمت، گفت: شهرداری در این رویداد تلاش می‌کند با به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیت‌های انجام شده در ۲ سال اخیر، اطلاع‌رسانی جامعی از خدمت‌رسانی به شهروندان ارائه دهد و آحاد جامعه را در جریان آخرین و مهم‌ترین کار‌های انجام‌شده در مسیر تعالی کلانشهر اهواز قرار دهد.

وی افزود: یکی از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه این است که مدیران شهری شرایطی فراهم کرده‌اند تا شهروندان بتوانند از نزدیک با بخشی از دستاورد‌های شهرداری آشنا شوند و متوجه شوند که فعالیت‌های عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و فضای سبز کلانشهر اهواز به چه صورت انجام می‌شود.

بزاز ادامه داد: برگزاری نشست‌هایی با حضور شهردار اهواز، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی، برنامه‌هایی برای اشاعه و اعتلای فرهنگ شهروندی و توسعه مشارکت‌های مردمی، اجرای ویژه برنامه‌های مختص بانوان، کودکان و نیز برگزاری جشن‌های شعبانیه از دیگر برنامه‌های این رویداد ۴ روزه خواهد بود.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز؛ نمایشگاه روایت خدمت از ۳۰ بهمن‌ماه تا ۳ اسفندماه در بلوار ساحلی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی اهواز برپا می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

بزاز می‌گوید: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه از بخش‌های مختلف این نمایشگاه در قالب بیش از ۳۰ غرفه بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها