بنیان‌گذار اجتماع عظیم منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) گفت: بیداری اسلامی از یک سو، آگاه‌سازی ملت‌ها از ظلم و ستم استکبار نسل کش و متجاوز و از سوی دیگر موجبات همسویی مظلومانه و آزادی‌خواهان تمام ادیان جهان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

سردار جانباز غلامحسین صفایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد اظهار کرد: اجتماع عظیم منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) یک مشارکت پرشور مذهبی، معنوی و مردمی است که از سال ۱۳۸۴ تاکنون با حمایت و حضور آیت‌الله‌العظمی علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مشهد مقدس و مساعدت دستگاه‌های دولتی و امنیتی باشکوه خاص و بدون کاستی در میادین ۱۵ خرداد و شهدا در مشهدالرضا (ع) برگزارشده است.

 وی افزود: مردم و روحانیون در این امر معنوی نقش قابل‌توجهی را در راستای گسترش فرهنگ استغاثه به‌عنوان فریضه دینی در خجسته میلاد گهربار امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف ایفا کرده‌اند.

 صفایی اعلام کرد: از مهم‌ترین دستاوردها و موفقیت‌های این اجتماع عظیم مردمی در طی این مدت ۱۹ساله، مشارکت منتظران والامقام در ۲۰۰ شهرستان کشور و همچنین بین مسلمانان ۲۷ کشور جهان است که با استغاثه سر به آستان مقدس پروردگار سائیده و دعای تعجیل فَرَج حجت حق را زمزمه می‌کنند.

 وی در ادامه ضمن دعوت از مؤمنین برای حضور و مشارکت حداکثری در اجتماع عظیم منتظران ظهور که در کلیه شهرها و بلاد ایران اسلامی برگزار می‌شود، عنوان کرد: مراسم مذکور از ساعت ۸ صبح در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود و از آحاد مردم دعوت می‌شود در استغاثه معرفت زا و دعای تعجیل در فرج و ظهور منجی عالم بشریت شر کت کنند.

 در ادامه این گفت‌وگو مصطفی صفایی، مدیر اجرایی بر نامه‌های این اجتماع در کشور نیز اعلام کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده در سطح کشور و در راستای انتقال پیام این رویداد و حرکت عظیم مذهبی در سطح دنیا ستودنی است.

 وی توضیح داد: خوشبختانه در کشورهای هندوستان، پاکستان و حتی در مسجد امام علی (ع) در لندن این مراسم باشکوه و کم‌نظیر برگزارمی شود.

صفایی با اشاره به جایگاه رفیع شهید صلح، سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی در دنیا، نشانگر مقدمات ظهور منجی عالم بشریت است و این موهبت، فضیلت اعتقادی، دینی و تکلیف اهل ایمان است و مشارکت در این اجتماع عظیم برخورداری از اَجر عظیم معنوی را به همراه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها