خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه نااهل کسی است که صلاحیت مسوولیت در عرصه انقلاب را ندارد گفت: ما باید برای ولی فقیه، سربازان خادم در مجلس انتخاب نماییم. همه توفیقات امروز، مسیرهایی است که در رکاب ولایت طی کردیم. مجلسی به توفیقات خواهد رسید که در ریل ولایت حرکت کند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۹۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

قزوین_ به گزارش بسیج، نشست جهاد تبیین با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهر قزوین در سالن جلسات شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم با انجام تکلیف در مسیر امامین انقلاب و شهدای گرانقدر که پیروان امامین انقلاب بودند، زیرساخت های تشکیل تمدن اسلامی را فراهم نماییم و شاهد رسیدن به قله ای که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، باشیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی به سادگی ایجاد نشد. شاید امروز پس از ۴۵ سال، سخن راندن از این انقلاب کار ساده ای است اما چون جمعیت جوان دوران انقلاب را درک نکرده آمد بعضی از مباحث و مسائلی که در رژیم سابق بود اگر امروز بخواهیم بیان کنیم یا باید سند ارائه دهیم و یا مخاطب ما بر اساس احترام مباحث را قبول داشته باشد در غیر اینصورت این مباحث قابل باور نیست. 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به برخی شبهات که چرا در دوران ستمشاهی، آمریکایی ها بر تمام امور کشور مسلط شده بودند، اظهار کرد: در گذشته بر اساس قراردادها و کنوانسیون های ننگین رژیم سابق مستشاران آمریکایی در همه بخش های زندگی مردم همچون بخش های نظامی، فرهنگی، سبک زندگی، سیاسی، اقتصادی و غیره در ایران مسلط شده بودند. این جریان اتفاقی نبود، این کشور از دیرباز که حداقل اسناد معتبر از صدر اسلام وجود دارد تا امروز مورد توجه بوده و وعده بسیاری از ادیان و مذاهب بوده که بخش عمده ای از تحولات آخرالزمان را مردم ما رقم خواهند زد.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: به همین دلیل جریان استبداد و استکبار به دنبال این بود که وعده هایی که در خصوص این کشور داده شده، محقق نشود. برنامه ریزی جران استبداد این بود که آنچه پیشگویان پیش بینی کرده بودند و آنچه که در ادیان گفته شده و وعده ای که در اسلام داده شده در این کشور محقق نشود. موقعیت حساس ایران از تمام جهات موقعیت خاصی است. 

وی ضمن اشاره به داستان پیامبر مبنی بر اینکه خدا حراست دین را به نسل سلمان(ایرانیان) واگذار کرد، از زبان یک قاری مصری، افزود: این قاری مصری عنوان مرد؛ امروز عرب ها باید بپذیرند که حراست و حفاظت از دین خدا را ترک کردند و ملت ایران جایگزین عرب ها در حراست از دین شده است. امروز این جایگزینی از جهات مختلف اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی با شگفتی هایی همراه بود که امروز صحبت کردن از آنها آسان است. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: پس از اینکه انقلاب اسلامی در کمال ناباوری دوستان و دشمنان محقق شد، بسیاری از سیاستمداران و تحلیلگران به دنبال چرایی و چگونگی تحقق انقلاب اسلامی بودند به طوری که چهار همایش میلیاردی جهانی در همین برگزار کردند و طی فراخوان هایی از همه اسلام شناسان دعوت کردند تا به علل چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی پی ببرند. چرا که شرایطی در جامعه حاکم بود که شاه را سایه خدا در زمین می نامیدند و سازمان امنیتی ساواک به شدت هر نوع جنبشی را سرکوب می کرد.

امام حسین(ع) مرکزیت تفکر انقلابی ملت ایران است 

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: خروجی این فراخوان ها و اجلاسیه ها این بود که می گفتند؛ «تفاوت هایی در مردم ایران با سایر ملت های دنیا وجود دارد که موجب ایجاد انقلاب اسلامی شده است. یکی از این خروجی ها این بود که مردم ایران ارتباط تنگاتنگی با امام‌حسین(ع) دارند که این جریان را به خوبی می توان به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی مشاهده کرد که در همه ملت های ایران وجود دارد و تفاوت این عزاداری ها این است که ملت های دنیا فقط شور حسینی دارند اما ملت ایران دارای شور و شعور حسینی است.

وی اضافه کرد: همچنین معتقد بودند فلسفه قیام امام حسین و فرهنگ حسینی در بین ملت ایران در حال گسترش و رواج بود و در ملت های دیگر اینگونه نبود. یکی دیگر از تفاوت ها این بود که این مردم معتقدند حکومت جهانی تشکیل خواهد شد و آخرین ذخیره الهی ظهور خواهد کرد و تفاوت این دیدگاه با ملت های دیگر دنیا که آنها هم منتظر ظهور منجی هستند این بود که انتظار ملت های دنیا برای ظهور منجی، نوعی است و انتظار ملت ایران برای ظهور منجی شخصی است.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه بیان کرد: تفاوت دیگر ملت ایران با سایر ملت ها این بود که تا زمانی که منجی ظهور نکرده، ما تکلیف داریم و تابع ولی فقیه هستیم و این نگاه خاص ملت ایران است. لذا پس از این همایش های میلیاردی بود که نظریه پرداز معروف تشریح کرد که حکومت شیعی همچون پرنده ای است که در افق های دور در حال پرواز می باشد و خارج از تیررس ماست و این پرنده دارای یک بال سرخ است که ریشه در نهضت امام حسین(ع) دارد ویک بال سبز که ریشه در حکومت جهانی و قیام حضرت حجت(عج) و زرهی به نام ولایت دارد. 

جایگاه ولایت فقیه، تیررس توطئه های دشمنان انقلاب است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دشمنان که به اهمیت جایگاه ولایت پی برده بودند از آن زمان تاکنون همه فعالیت دشمنان داخلی و خارجی تخریب جایگاه ولایت است چرا که خط دهی این دشمنان از محل همان اجلاسیه و همایش های میلیاردی است که به دنبال چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی بودند. در تمام فتنه هایی که در طول عمر انقلاب از سوی دشمنان ایجاد شد، تمام تیررس دشمن جایگاه ولایت فقیه بوده است. 

رمز موفقیت ملت ایران، پشتیبانی از ولایت فقیه است 

وی اضافه کرد: ما هیچ زمانی به اندازه امروز امام زمان تقلبی نداریم چرا که تبلیغات زیادی برای این هدف انجام شده و این مدعیان امام زمان، طراحی هدفمند دشمن است که به دنبال ضربه زدن به بدنه انقلاب و ولایت فقیه است. انحراف در عزاداری ها و شیعه انگلیسی و آمریکایی با هدف ضربه زدن به بدنه انقلاب و ولایت فقیه است و رمز موفقیت ما حمایت از ولایت است همچنان که امام راحل فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد. ایشان فرمودند؛ نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. امروز انقلاب اسلامی ملت ایران تمام مرزهای جغرافیایی جهان را درنوردیده است.

امروز انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم صادر شده است

حجت الاسلام یوسفی یادآور شد: انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم صادر شد و به طور بی سابقه ای بزرگترین تجمعات در طول تاریخ بشر، در دفاع از آرمان های این انقلابی که شما لوکوموتیو حرکت قطار ملت آن هستید اتفاق افتاده است. در آمریکا و انگلیس بزرگترین تجمعات انسانی در دفاع از غزه اتفاق افتاد که آرمان ملت ایران است. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به دو کلمه «نااهل» و «نامحرم» در سخنان امام راحل خاطرنشان کرد: نامحرم کسی است که دل در گرو دشمن دارد و مصداق آن همان کسی است که می گوید؛ ما فقط در آبگوشت بزباش می توانیم رقابت کنیم. مصداقش کسی است که بدون در نظر گرفتن ظرفیت های داخلی به دنبال واردات بازیکن و مربی خارجی است و اینها همان نامحرمی هستند که از راه های مختلف به مناصب کشور دسترسی یافته اند. این افکار حاصل کوچه گردی های آمریکا و انگلیس است. «ما نمیتوانیم» شعار این نامحرمان است که عیناً برخلاف شعار رهبر معظم انقلاب است و اینها همه مصادیق نامحرمانی هستند که برخلاف مسیر ولایت در حرکت می باشند.

نامحرم کسی است که مناسبتی با ولایت فقیه ندارد

وی افزود: نامحرم کسی است که به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ به آمریکایی ها اعتماد نکنید، گوش نکردند. رمز پیروزی ما تبعیت از ولایت فقیه است و نامحرم کسی است که مناسبتی با ولایت فقیه ندارد حتی اگر ادعا کند و عملکردی برخلاف ولایت فقیه دارد. برجام حاصل تلاش نامحرمان بود. 

نااهل، کسی است که شرایط و صلاحیت مسوولیت در عرصه انقلاب را ندارد

حجت الاسلام یوسفی در ادامه با اشاره به نااهلان عنوان کرد: نااهل کسی است که شرایط و صلاحیت مسوولیت ندارد و بی هیچ تخصصی از راه های مختلف به کرسی مسوولیت نشسته است. این کرسی های مسوولیت به راحتی به دست نیامده و برای حفظ هر کرسی خون بیش از ۷۲ شهید جاری شده و به عبارتی برای حفظ هر کرسی مسوولیتی، عاشورایی به پا شده است. دولت انقلابی، مدیر انقلابی می خواهد. کسی که مخالف تفکر بسیج فکر و حرکت کند، انقلابی نیست. 

بسیج، لوکوموتیو حرکت قطار انقلاب است 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اصل صداقت و تعهد در مسوولیت ها گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است و بسیجی بدون هیچ چشم داشتی، گره گشای کارزارهای سخت کشور بوده است. امروز در کارزار انتخابات پیش رو، باید بتوانیم نااهل و نامحرم را از اهل و محرم انقلاب تشخیص دهیم. شما بسیجیان لوکوموتیو حرکت قطار انقلاب هستید، همان هایی که بارها ثابت کرده اید در تمام شرایط پای انقلاب مانده اید. در انتخابات بایدها و نبایدهایی داریم، ما ستاد انقلاب اسلامی هستیم و ستاد و تریبون اشخاص و احزاب نیستیم. 

دعوت به مشارکت عمومی می کنیم اما تریبون هیچ شخص و حزبی نیستیم

وی افزود: دعوت به مشارکت حداکثری می کنیم اما تریبون هیچ شخص و حزبی نیستیم. امروز تشخیص حق و باطل برای مردم سخت است. امروز مشرک چنان پیچیدگی دارد که تشخیص آن به سادگی ممکن نیست. لذا شما می توانید در این فضای آلوده، به مردم برای انتخاب اصلح کمک کنید. ما باید برای ولی فقیه، سربازان خادم در مجلس انتخاب نماییم. همه توفیقات امروز، مسیرهایی است که در رکاب ولایت طی کردیم. ریل ولایت رمز پیروزی است. مجلسی به توفیقات خواهد رسید که در مسیر و ریل ولایت حرکت کند. 

پیشرفت های کشور حاصل تفکر انقلابی و تلاش ولایت مداران است

حجت الاسلام یوسفی در پایان عنوان کرد: امروز تفکر انقلابی و ولایتمداران موجب بروز توفیقات بزرگ برای کشور شده است. پیشرفت های کشور با تفکر کاسب کارانه به دست نیامده بلکه با تفکر انقلابی و ولایی و بسیجی ایجاد شده است. پیشرفت کشور در مباحث علمی و نظامی و بسیاری عرصه ها، حاصل تفکر انقلابی و نتیجه تلاش ولایت مداران است. 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از فرماندهان فعال نواخی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها