خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه شرکت در انتخابات برای کشور اقتدار تولید می ‌کند، گفت: پیشرفت و رشد کشور به دست خود ما است و برای تحقق آن راهی جز شرکت در انتخابات نداریم.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۸۳
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
خطیب جمعه دزفول:شرکت در انتخابات تولید اقتدار برای کشور است

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام حسین عبدالهی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: دشمن میلیاردها دلار روی انتخابات ایران هزینه می‌کند چون می‌داند رشد ملت ایران از صندوق‌های رای محقق می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه عالی ترین معیار تعالی ملت از انتخابات تامین می‌شود، گفت: من و شما با شرکت در انتخابات انتخاب می کنیم چه کسی قانون تعیین کند.

وی رای دادن را برابر با دخالت مستقیم بر سرنوشت خود دانست و افزود: انتخابات ایجاد فضا و فکر جدید برای رشد و پیشرفت است و منجر به تولید اقتدار برای کشور می‌شود.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: حضور ایران در عرصه‌های بین المللی و جهانی بدون تعارف به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد چراکه موقعیت هر کشوری در دنیا را حضور مردم در صحنه تعیین می کند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات دشمن را نا کام می‌کند، افزود: اجرای برنامه‌های مسوولان در صورت مشارکت پرشور مردم تسهیل می‌یابد.

فرد اصلح رای خود را با رشوه جمع نمی‌کند

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات، جایگاه انتخابات برای خنثی سازی نقشه های دشمن و انتخاب اصلح وقت زیادی گذاشتند و سخنرانی های زیادی در این خصوص ایراد کردند.

وی افزود: یک نامزد معقول و منطقی وعده سر خرمن نمی‌دهد؛ متاسفانه برخی نامزدها وعده‌هایی در قامت رییس جمهور می‌دهند یا نیازمند رای اکثریت نمایندگان هستند.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه اصلح کسی است که از روی فکر برنامه بدهد و در میان مردم باشد، اظهارکرد: کل نظام از وعده توخالی نامزدها آسیب می‌بیند و دشمن از این آب گل آلود ماهی می‌گیرد.

وی شجاعت را از ویژگی‌های نامزد اصلح دانست و افزود: نماینده شجاع حذف نمی شود و تهدید و تطمیع، او را از پا در نمی‌آورد.

امام جمعه موقت دزفول انتقادپذیر بودن و کنار گذاشتن منافع حزبی را از مشخصه‌های فرد اصلح برشمرد و گفت: اصلح باید رای خود را با احترام جمع کند نه با تخریب دیگران و دادن رشوه.

دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام است

امام جمعه موقت دزفول گفت: با توجه به اهمیت انتخابات، مشارکت مردم و برنامه های دشمن برای دلسرد کردن مردم از نظام، رهبر معظم انقلاب خیلی قبل تر سخنرانی‌هایی در این خصوص ایراد کردند.

وی با بیان اینکه اصل مسوولیت متوجه همه نامزدها است، افزود: مسوولیت از منظر دین اسلام عهد و امانت است؛ هر کسی عهدی بست باید بداند که این مسوولیت را از او بازخواست می‌کنند.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: هر کسی که در خود توانایی لازم را برای خدمت به مردم، مهار تورم و نجات کشور از مشکلات دارد بر او واجب است که در صحنه حاضر شود برعکس اگر کسی می‌بیند نمی‌تواند کاری انجام دهد و دیگری را لایق‌تر می‌داند باید کنار برود.

وی با بیان اینکه هر آدم خوبی نمی‌تواند مدیر خوبی هم باشد، افزود: مردم هوشیار باشند تملق و چاپلوسی‌ها گولشان نزند.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگراز خطبه های نماز جمعه با قدردانی از شهرداری، شورای شهر و سپاه حضرت ولیعصر(عج) بابت راه اندازی نهضت آسفالت گفت: مردم دزفول سالها منتظر این اقدام بودند و براساس بررسی‌ها بیش از ۷۵ درصد مطالبات شهری مردم دزفول مربوط به آسفالت بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت در یک سال اخیر در دزفول انجام شده است، افزود: قراردادی به میزان ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال بین شهرداری و سپاه حضرت ولیعصر (عج) منعقد شده و براساس آن آسفالت بیش از یک میلیون مترمرکعب طبق این قرارداد انجام می‌شود.

حجت الاسلام عبدالهی با قدردانی از خدمات بنیاد مهدویت دزفول گفت: این بنیاد سه بار به عنوان بنیاد برتر در کشور معرفی شده است.

وی همچنین از مردم خواست به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای کاشی کاری حرم حضرت زینب (س) کمک کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها