امام جمعه خلیل‌آباد گفت: نامزدها در مناظرات و تبلیغات خود مراقب باشند که جمهوری اسلامی را سیاه‌نمایی نکنند، برخی از این نامزدها آن‌قدر جریان‌های انقلاب را سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار از یک کشور دیگری آمده‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۳۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه به انتخابات ۱۱ اسفندماه نزدیک می‌شویم باید با گوش‌دادن به برنامه‌های کاندیداهای فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه باید فردی را انتخاب کنیم که اهل تفکر، شجاع، ایمان و تقوا، قوی باشد و همچنین نگاه به داخل داشته باشد، افزود: همچنین منتخب مردم باید مردمی و اهل عدالت باشد و منفعت‌طلب برای خود و اطرافیان خود نباشد و به نیازمندان هم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی است؛ ولی برخی از افراد این مجلس حاضر به شفافیت آرا نبودند؛ چون این افراد صادق نیستند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مقابل فشارهای دشمن مقاوم باشد و در برابر این فشارها کوتاه نیاید.

وی با اشاره به اینکه نامزدهایی که در این عرصه ثبت‌نام کرده‌اند باعث ایجاد شور انتخاباتی در کشور، استان و شهرستان شده‌اند که باید از آنها تقدیر کنیم، اذعان داشت: نامزدها در مناظرات و تبلیغات خود مراقب باشند که جمهوری اسلامی را سیاه‌نمایی نکنند، برخی از این نامزدها آن‌قدر جریان‌های انقلاب را سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار از یک کشور دیگری آمده‌اند.

دستجردی با بیان اینکه صداوسیما در این دوره بسیار خوب عمل کرده است، عنوان کرد: ایجاد یک شبکه تلویزیونی بسیار هزینه بر و مشکل است؛ ولی صداوسیما جمهوری اسلامی در این دوره از انتخابات بیش از ۲۰۰ کانال تلویزیونی را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۲ شبکه مخصوص استان است و شبکه مخصوص کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ هم ترشیز نام دارد، تشریح کرد: شهروندان می‌توانند با جستجوی دوباره در گیرنده‌های دیجیتال، کانال ترشیز را دریافت کنند و نامزدهای انتخابات برنامه‌های خود را در این شبکه‌ها ارائه می‌دهند.

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه با راه‌اندازی شبکه‌های مخصوص تبلیغات حتی نیازی نیست که برخی از نامزدها هزینه زیادی برای تبلیغات شهری و… انجام دهند، ابراز کرد: از این موقعیت بسیار خوبی که صداوسیما ایجاد کرده باید استفاده کنیم و این باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات و همچنین آرامش شهر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها