وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر «محمدرضا مجدی» را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی نیشابور منصوب کرد. 
کد خبر: ۹۵۸۱۶۴۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در حکم دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منصوب می‌شوید.

وزیر بهداشت در ادامه داده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت مقررات قانونی و شرعی و حمایت و پشتیبانی دولت مردمی فساد ستیز و عدالت محور، با استفاده از نیروهای متخصص متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر محمدرضا مجدی متخصص کودکان و نوزادان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دارای مرتبه علمی دانشیاری است، ایشان متولد نیشابور بوده و ۱۵ سال سابقه مدیریت حوزه سلامت را در کارنامه خود دارد.

وی در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به مدت ۱۸ ماه معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان نیشابور،۴۴ ماه رییس شبکه بهداشت و درمان بجنورد، ۴۶ ماه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس مرکز بهداشت استان خراسان رضوی  و به مدت ۴۲ ماه در سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را بر عهده داشته است.

پیش از این دکتر «مجید درودی» ریاست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور را بر عهده داشت.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خدمات بهداشتی و درمانی را در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به جمعیتی ۵۸۰ هزار نفری ارائه می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها