خبرهای داغ:
معاون وزیر کشور گفت: بیش از ۲۵۰ هزار نیرو از فراجا، سپاه، بسیج، ارتش و ... مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۱۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سیدمجید احمدی در سفر به خوزستان درخصوص تهمیدات اندیشیده شده برای انتخابات یازدهم اسفندماه امسال به خبرنگار ما گفت: ستاد امنیتی انتخابات به موازات ستاد برگزارکننده انتخابات زیر نظر وزیر کشور تشکیل شده است و وضعیت ایجاد نظم، انضباط و امنیت برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور مطلوب است.

بیش از ۲۵۰ هزار نیروی امنیتی عهده دار امنیت انتخابات

وی افزود: دستگاه‌های مسئول این امر از جمله؛ فراجا، سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، فراجا و ارتش جمهوری اسلامی، قوه قضائیه و... وظایف خود را خوبی دنبال می‌کنند.


احمدی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نیرو‌های فراجا، سپاه، بسیج و بخش پشتیبانی و انتقال هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارند، ادامه داد: همه این وظایف در استان‌ها تعیین شده و توسط استانداران تکالیف و وظایف هر دستگاهی معین شده است.


معاون وزیر کشور با اشاره به پیش بینی امنیت صندوق‌ها در دورترین نقاط کشور، اضافه کرد: مناطق مرزی کشور برای کنترل مرز‌ها در ایام انتخابات در آماده باش کامل هستند و دستگاه‌های اطلاعاتی اشراف خوبی در وقایع دارند و هیچگونه نگرانی امنیتی برای انتخابات وجود ندارد و این دوره از انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.


وی درخصوص میزان مشارکت می‌گوید: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، انتخاباتی پرشور باحضور اقشار مختلف مردم را در سراسر کشور شاهد خواهیم بود و بدون شک میزان مشارکت نسبت به مشارکت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بالاتر خواهد بود و مردم همانگونه که در ۲۲ بهمن ماه امسال دشمنان را غافلگیر کردند و حماسه آفریدند، در روز ۱۱ اسفندماه باحضور پای صندوق‌های رای دشمنان را غافلگیر می‌کنند و دل ملت ایران با این حماسه باشکوه شاد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها