امام‌جمعه ایلام ضمن اشاره به اینکه چشم دنیا به انتخابات جمهوری اسلامی ایران خیره شده است و دشمنان نظاره‌گر حضور مردم هستند، گفت: بار دیگر ملت ایران با وحدت و همدلی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید و مشت کوبنده‌ای بر دهان آن یاوه‌گویان خواهیم زد.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۹۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبار صبح امروز در همایش نقش مردم در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در ایلام اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از دین انبیا است.

 

امام‌جمعه ایلام با اشاره به خاصیت دین این است که اجباربردار نیست، افزود: دین اسلام با منطق فطری با انسان صحبت می‌کنند.

 

کریمی تبار اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم است و مردم از همان ابتدا نقش‌آفرین بودند.

 

 وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در برابر طوفان‌های سهمگین همواره با حضور مردم و ولایت‌فقیه ماندگار شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز الهام‌بخش برای سایر ملت‌های دنیا شده است، افزود: نقش مردم ایران برای سایر ملت‌ها نیز الگو شده است.

 

 امام‌جمعه ایلام عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف به‌خوبی انسجام‌بخشی کرده، همین عامل باعث رعب و وحشت دشمنان شده است.

 

کریمی تبار با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم، تصریح کرد: باید با تمام توان مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن پای صندوق رأی حاضر شویم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام بیان کرد: امنیت و اقتدار از مهم‌ترین پیامدهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

 

 وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و نظام فاصله افتاده است، افزود: چشم دنیا به انتخابات جمهوری اسلامی ایران خیره شده است و دشمنان نیز نظاره‌گر حضور مردم هستند و بار

 

 دیگر با وحدت و همدلی ملت ایران باید دشمنان را ناامید کنیم و مشت کوبنده‌ای بر دهان آن یاوه‌گویان خواهیم زد.

 

کریمی تبار گفت: فضای آزاد و بی‌بدیلی برای نامزدهای انتخابات فراهم شده است، متأسفانه بعضی از نامزدها جملاتی را بر زبان می‌آوردند که شایسته نیست و سیاه‌نمایی است.

 

امام‌جمعه ایلام افزود: نامزدها نباید خدمات نظام و اصل نظام را نادیده بگیرند، امروز کشور ما در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت داشته که جزو قدرت‌های بزرگ دنیا شناخته می‌شویم

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: شعارها باید بر اساس منطق باشد، نباید بر اساس احساسات حرف زد و کل خدمات و دستاوردهای نظام را زیر سؤال زد.

 

 امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: نامزدها برای حل مشکلات ایلام مثل بیکاری و تورم راهکار ارائه دهند، این راهکارها باید واقع‌بینانه و منطقی باشد.

 

کریمی تبار در پایان تصریح کرد: مردم زمینه‌ساز حضور امام‌زمان (عج) هستند، امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا نورافشانی می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار