فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بر هوشیاری و تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم تأکید کرد و از به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و نیروها برای تأمین امنیت انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۶۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگژاری بسیج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، قدرت حیدری زاد با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و فراجا با برنامه‌ریزی و مراقبت‌های ویژه و اتخاذ تدابیر لازم برای ایجاد نظم و امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد، گفت: این فرماندهی همه تمهیدات را برای برگزاری انتخابات امن در ایلام اندیشیده است.

 

وی افزود: امروز هدف دشمنان نظام عدم شرکت مردم در انتخابات است و در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های زیادی انجام داده‌اند، پلیس نیز همچون آحاد مردم ضمن اینکه در انتخابات شرکت خواهند کرد یک وظیفه خطیر دیگر دارند و آن برقراری امنیت انتخابات است که برابر دستورالعمل‌های صادره ضمن آگاه‌سازی در خصوص اهداف دشمنان برای خدشه‌دار کردن انتخابات و باتوجه‌به حساسیت منطقه، برای تأمین امنیت انتخابات تمامی توان خود را به کار خواهند برد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با عنوان این که شهر ایلام زیر چتر اطلاعاتی پلیس هست، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی را بر ستادهای انتخاباتی داریم چرا که اگر کوچک‌ترین اتفاقی و سوءاستفاده‌ای انجام شود و به‌موقع رسیدگی نشود تبدیل به تهدید امنیتی می‌شود.

 

وی عنوان کرد: امید است با همدلی و هماهنگی و تعامل سازنده بین همه دستگاه‌ها اجرایی، همچون ادوار گذشته، یک انتخابات با رقابت سالم برگزار گردد و کلیه کارکنان انتظامی شهرستان تمام توان خود را در راستای تأمین امنیت انتخابات به کار گرفته‌اند و با تمام توان در این عرصه وارد شده‌اند.

 

حیدری زاد اعلام کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری همانند سال‌های گذشته با برقراری امنیت انتخابات و حضور پررنگ در انتخابات باعث حفظ عزت کشور شوند و کاندیداها با رقابت مثبت برای خدمتگزاری و رقابت بر سر خدمت به مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار