خبرهای داغ:
سردار شجاعی نسب گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در خراسان جنوبی، تامین امنیت انتخابات ۱۱ اسفند را برعهده خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۴۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: این فرماندهی با آماده باش و بکارگیری بیش از ۶ هزارو ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس برقراری امنیت در آستانه انتخابات را در جای جای خراسان جنوبی بر عهده داشته و در روز انتخابات در کنار مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه پلیس در سطح استان خراسان جنوبی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، آمادگی لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات را دارد؛ خاطر نشان کرد: پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرز‌ها و دورترین نقاط روستایی پیش بینی شده است.

سردار شجاعی نسب  به عملکرد درخشان پلیس در انجام ماموریت‌های مهم اشاره و تاکید کرد: به حول و قوه الهی به مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت همیشگی این ماموریت به سرانجام خواهد رسید.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی وضع امنیتی خراسان جنوبی را مطلوب دانسته و گفت: پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه ذره‌ای تعلل نکرده اند؛ تصریح کرد:سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه می‌باشد.

وی بیان کرد: ما همواره ادامه دهندگان راه شهدای عزیز هستیم و برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار