خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع)خوزستان گفت: حضرت امام (ره)فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز در عرصه انتخابات نیز عشایر پای صندوق های رای می آیند و توطئه دشمن را خنثی می کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۴۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

سردار فلاحی معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع)خوزستان در همایش اتحاد اقوام که درشهرستان کارون برگزار شد، گفت: حضرت امام (ره)فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز در عرصه انتخابات نیز عشایر پای صندوق های رای می آیند و توطئه دشمن را خنثی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم با دشمنان نظام و انقلاب بجنگیم و رزمندگی کنیم باید در یک جبهه قرار بگیریم و  توطئه دشمن را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کنیم.

سردار فلاحی افزود: کاستی های اقتصادی وجود دارد اما با انتخاب خوب و فرد اصلح می توانیم مجلسی خوب و مقتدر انتخاب کنیم تا این کاستی ها را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه چند مولفه برای انتخابات توسط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان رمز انتخابات به ما اعلام شده است، گفت: اولین مولفه سلامت انتخابات است که نباید مجریان انتخابات هیچگونه شبهه و شک و تردیدی برای مردم به وجود بیاورند و از انتخابات به نحوه شایسته حفاظت و حراست بشود.

سردار فلاحی ادامه داد: دومین مورد مشارکت حداکثری است که هر فرد ایرانی که میتواند رای خودش را در انتخابات و صندوق های را بیندازد شرکت کند و یک حماسه و برگ زرین دیگری برای ایران اسلامی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه نامزدها و کاندیداها بایستی رقابت سالم داشته باشند و حق ندارند دیگران را تخریب کنند عنوان کرد: مولفه دیگر رقابت در انتخابات است و نامزدهای که احساس تکلیف کردند و کاندیدا شدند باید برنامه ها و شایستگی های خود را به مردم عرضه کنند تا مردم بیشتر برای انتخاب فرد اصلح تصمیم بگیرند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: مولفه دیگر امنیت است که فرزندان شما در نیروهای مسلح این آمادگی را دارند تا امنیت صد در صدی انتخابات را برقرار کنند و هیچ گونه خطری متوجه هیچ شعبه ای از صندوق های رای نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار