فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: 23 نفر از مجموع ۴۰ نامزد این حوزه انتخابیه تا پایان مهلت قانونی انصراف دادند و ۱۷ نفر در عرصه تبلیغات انتخاباتی حضور دارند.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۲۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری اعلام کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۷ نفر داوطلب نمایندگی از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان شدند که در نهایت هیات نظارت شورای نگهبان شرایط ۴۰ نفر را تایید کرد و با انصراف ۲۳ نفر ۱۷ نفر در ادامه رقابتهای انتخاباتی حضور دارند.

وی افزود: از این تعداد پنج نفر تا روز سه شنبه و ۱۸ نفر طی یک روز قبل از ادامه حضور در عرصه تبلیغات انتخاباتی انصراف دادند.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان اظهار کرد: نامزدهایی که انصراف خود را اعلام کردند شامل «محمدرضا دری، حسین شرفی، جواد ابراهیم زاده، رضا عباس پور، مجید شاهی بجستانی، محسن انصاری، مجید ایزدی، فاطمه ثابتی، نعمت جعفریان اول، مهدی روحانی، حمید زارع حسینی، عباس زحمتکش، هادی شریفی مند، ابوالفضل شفاعی شهری، علی شفیعی، رضا طحان زاده جویمند، رضا عباس پور، سید مهدی کاظمی، سجاد محمد نیابهابادی، رضا مهاجرانی، علی نجاری، محمد نسائی بجستانی و سید رضا هاشمی نژاد» هستند که با ارسال نامه رسمی به ستاد انتخابات حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

نصیری بیان کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که از بامداد (۱۲ شب) پنجشنبه سوم اسفند با حضور نامزدهای انتخابات و هواداران آنان آغاز شده با شور و نشاط خاصی در جریان است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رسمی انتخابات ادامه دارد و نامزدها در مناطق شهری و روستایی این شهرستان‌ها به ارایه برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌پردازند.

وی مطرح کرد: ۶۱ نقطه و مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل ۳۱ بیلبورد تبلیغاتی در معابر عمومی، هشت مسجد و حسینیه، ۱۰ سالن همایش و اجتماعات ادارات و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۱۲ سالن ورزشی برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای گناباد، بجستان، یونسی، کاخک، روشناوند، بیدخت و روستای بیلند تعیین شد.

۲ هزار و ۸۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها