خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۲۹۰۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

بیانیۀ فرمانده سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی، برای شرکت حداکثری در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

«انتخابات» به عنوان مظهر ارادۀ ملی و مردم‌سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی 45 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر خود تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود، همواره ابهت، عزّت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
بی‌تردید حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال مؤمنانه و آگاهانۀ مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز جمعه، آن هم در ماه پرفضیلت شعبان‌المعظّم، عبادتی بزرگ و حماسه‌ای شگفتی‌ساز و معجزه‌گون دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز خواهد بود که با وارد ساختن سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار، آمال و آرزوهای شیطانی جبهه دشمن را باطل و با ارتقای قدرت ملی، نویدبخش انتخاب نمایندگانی مؤمن، کارآمد و درخور شایستگی‌های ملت ایران خواهد بود.
بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی، ضمن دعوت از آحاد ملّت شریف و حماسه‌ساز ایران، خصوصاً حوزویان ارجمند که همواره پرچمدار و پیشرو انقلاب بوده‌اند، برای حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات یازدهم اسفند ماه، در لبیک به ندای حکیمانۀ امام امّت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العای، این حضور را نشان‌دهندۀ بلوغ سیاسی ملّت رشید ایران و خطّ بطلانی به توهّمات دشمنان فتنه‌گر، تفرفه‌افکن و تجزیه‌طلب ایران و اسلام دانسته و حضور حدّاکثری را، مایۀ شکوه، عزّت و آبروی بین‌المللی نظام مقدّس جمهوری اسلامی و باعث تحکیم امنیّت و آرامش پایدار کشور می‌داند؛
به توفیق الهی، با انتخاب نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس، پرانگیزه، وفادار به امام، امّت، انقلاب و کشور و سرسخت برابر دشمنان و دل‌نبسته به مطامع مادّی، دو مجلس در تراز انقلاب اسلامی و دارای ارادۀ جهادی و انقلابی برای پیشبرد اهداف تمدّنی انقلاب اسلامی و غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانۀ دشمنان تشکیل شده و با نصب‌العین قرار دادن راهبرد «ایران قوی» تمامی همّت و توان خود برای درخشش بیشتر ایران و ایرانی در مجامع جهانی و در عین حال زندگی عزّتمندانه و شرافتمندانۀ اقشار و آحاد مختلف به کار گیرند ان‌شاءالله...

عبدالحسین قنبریان
فرمانده سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی

 

-------------------------------------------------------------------------------------

بیانیه سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان سمنان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. انتخابات بسیار مهمّ است.
مقام معظم رهبری (دامت برکاته)

مردم شریف ایران همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی کردند با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند ناکام خواهند گذاشت و جلوی کارشکنی های آنان را خواهند گرفت .

امروز هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آنهاست و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

البته با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، امّا انقلاب دچار «بن بست» نشده است. بن‌بست را منافقان و بیماردلانی القا می‌کنند که خودشان در مقاطعی از تاریخ انقلاب، عامل به وجود آمدن مشکلات بودند، تا مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند و همینان هستند که در رسانه‌ها و بخصوص در فضای مجازی، با القاء بن‌بست، مردم را به عدم حضور در انتخابات و ماندن در خانه تشویق می‌کنند در حالی که بن بست، زمانی به وجود می‌آید که «راه حلّی» برای رفع مشکلات و تلخی‌ها وجود نداشته باشد امّا اگر مردم با «تقوای جمعی» که همان شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان باتقوا، جهادی و عدالتخواه است، آنگاه گشایش‌های بزرگی در کشور ایجاد خواهد شد.

لذا ما اساتید،طلاب و روحانیون بسیجی استان سمنان ضمن اعلام حضور همگانی در انتخابات، از مردم عزیز، فهیم، بصیر و ولایتمدار استان سمنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نموده ، تا با انتخاب نمایندگانی انقلابی، جهادی، توانمند و شجاع برای شکل گیری مجلسی قوی، زمینه تحقق ایرانی قوی و استانی عاری از مشکلات را فراهم سازیم و همچنین نماینده ای ولائی و در خور استان عالم خیزمان در مجلس خبرگان رهبری را انتخاب نمائیم و در نهایت تجدید میثاقی با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آرمانهای بلند حضرت امام خمینی ره داشته و با آراء خود زمینه ساز دولت جهانی حضرت حجت ارواحناله الفدا و تمدن نوین اسلامی قرار بگیریم. ان شاءالله

والسلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان سمنان

 

-------------------------------------------------------------------------------------

بیانیه جمعی از روحانیون شهرستان بانه – مشارکت در انتخابات 11 اسفند سال 1402

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات مایه تقویت کشور و آبروی نظام است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای ؛ به نوفیق الهی مایه برکت و تاثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد . مقام معظم رهبری
در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران که نوید بخش دهه‌ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است، نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.
هم چنانکه برهمگان واضح و آشکار است که محور مقاومت ایران اسلامی به شدت در حال پیشروی در مسیر صحیح است اما باید متوجه دشمن و حربه های آنان باشیم. دشمنان ایران اسلامی همیشه تلاش می کنند در کشور فتنه و بحران ایجاد کنند اما عامل اصلی نجات کشور از این بحران و تمام فتنه ها ؛ حضور مردم بصیر و وفادار ایران در صحنه های مختلف فرهنگی ؛ اجتماعی و سیاسی است . بدون شک نقش علماء و رسالت هدا یتگری این قشر محبوب در خنثی سازی هجمه تبلیغات دشمن و گروههای استکباری برای ایجاد شبهه و تزلزل درمبانی اعتقادی مسلمانان مشخص است و روحانیون همواره به عنوان مرز دار فکری و عقیدتی مردم بوده و هستند.
لذا اینجانبان امام جمعه ؛ اعضای شورای افتاء و جمعی از روحانیون شهرستان بانه با تاسی از رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) ضمن پذیرش این نکته که انتخابات رکن رکین و اصلی نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی و تنها راه اصلاح کشور و رسیدن به مسیر تکامل تلقی نموده و با بیان معیارهای انتخاباتی وظیفه شرعی و قانونی خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا نموده که مردم را به حضور پشور در انتحابات تشویق نمائیم و با نگاهی به ارزش دینی نسبت به سرنوشت جامعه اسلامی و پذیرش مسئولیت خطیر دردوران حساس ؛ شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود دانسته و با مشارکت حد اکثری پیام مقاومت ؛ عزت و قدرت رامخابره نموده و در نهایت شاهد سرآغاز پیروزی های بیشتر در جهت بهبود وضعیت و معیشت مردم و پیگیری مطالبات و مشکلات آحاد جامعه از طریق انتخاب فرد اصلح خواهیم بود . والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .

امام جمعه – اعضاء شورای افتاء – مدرسین و طلاب –کارکنان مرکز بزرگ اسلامی و جمعی از روحانیون شهرستان بانه

 

-------------------------------------------------------------------------------------

بیانیه سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان اصفهان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

بسم‌ﷲ‌الرحمن‌الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَ إِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعاً بَصِیراً (النساء ۵۸)

۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و ملّت بزرگ ایران تحت تدابیر داهیانه رهبر و پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف، و خلف صالح آن عزیز رهبر معظم و معزز انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی در مسیر نورانی حرکت به سوی قلّه‌های رفیع عظمت و شکوه معنوی و مادی قرار گرفته و گامی بزرگ در جهت ظهور موفور السرور منجی عالم، حضرت بقیةاللّه‌الأعظم عجل‌الله‌فرجه‌الشریف و تحقّق تمدن نوین اسلامی برداشته است.

سختی‌ها و فراز و فرودهای این حرکت الهی نتوانسته و نخواهد توانست اراده این ملّت را سست نماید. از سوی دیگر، دشمنی دشمنان و سرزنش خناسان که از ابتدای این حرکت عظیم به سوی تمدن اسلامی بوده تا امروز ادامه داشته، حقانیت این حرکت را بیش از پیش برای همگان به اثبات رسانیده است.
انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است.
بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.
انتخابات به‌ عنوان مظهر مردم سالاری دینی از میدان‌های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی و تجلی پای بندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است و برگزاری ۴۰ انتخابات طی ۴۵ سال گذشته، حکایت از مردمی بودن نظام و اعتماد و باور مردم به صندوق‌های رای و همچنین اراده آنان در به رخ کشاندن وحدت ملی به دشمنان در عین تفاوت سلیقه یا گرایش سیاسی دارد.
انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی عرصه دیگری است تا چون همیشه عهد و پیمان خود را با امام راحل و شهدای گرانقدر مستحکم تر کنیم و غیرت و بصیرت ایرانی و اسلامی خود را به جهانیان نشان دهیم
سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با دعوت گسترده از آحاد مردم در این انتخابات به ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان می نماید
ان شاالله که در این آزمون ویژه الهی سربلند بیرون بیاییم وگردنه ای دیگر از احد را به سلامت وسعادت طی کنیم
بی‌تردید حضور حداکثری و آگاهانه مردم حماسه باشکوه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عزیزرقم خواهد زد و سیلی محکم دیگری به بدخواهان به خصوص آمریکای جنایتکاروصهیونیزم کودک کش، خواهد زد.
ان شاالله که به ندای هل من ناصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که هر روز تکرار می شود لبیک بگوییم .
سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان اصفهان

 

-------------------------------------------------------------------------------------

بیانیه انتخابات مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان دالاهو

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماد پیوند امّت و امام، و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در راستای سپردن امانت قانون‌گذاری و نظارت به وکلای امین و کاردان، هر چند همیشه یک واجب شرعی و عقلی است که ضرورت آن را هر عقل سلیمی به وضوح درک می‌کند؛ لکن تلاش دشمنان اسلام و ایران اسلامی در این روزها برای رویگردانی مردم از انتخابات، بهترین نشانه برای اهمیت مضاعف دوره کنونی انتخابات بوده و این حضور را مصداقن آیه کریمه وَ لاَ یَطَئُونَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ قرار داده که به فرموده قرآن کریم، قطعاً عملی صالح در پرونده مؤمنین خواهد بود و إِنَّ اللَّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ. (التوبة ۱۲۰)
ملت متعهد و مسلمان ایران،نظام قدرتمند اسلامی را که با پرچمداری امام راحل و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و تلاش و کوشش های فراوان دلسوزان هوشمند به وجود آمده و در طی این ۴۵ سال با سرافرازی و سربلندی به حیات عزتمند خود ادامه داده است ، هیچ گاه تنها نگذاشته و همواره در صحنه های انتخاباتی حاضر شده و از این راهکار مهم برای تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گرفته است.
در این راستا طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان دالاهو از همه‌ کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه‌مندند، دعوت می کند در انتخابات روز جمعه شرکت کنند تا دنیا در روز یازدهم اسفند ماه ببیند که مردم ایران، چگونه مشتاقانه در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و به فضل پروردگار حضور پر شور خواهند داشت؛ چرا که اهمیت اصل انتخابات در کشور، فقط به‌ واسطه‌ رأی دادن نیست بلکه انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات خباثت‌آمیز است.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم و دعوت از مردم غیور ایران اسلامی و هم استانی های عزیز ،جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به هجمه ی بی سابقه ی تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری،ضرورت و اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ ، نمایان تر می گردد و شرکت در انتخابات که حق همه مردم عزیز و بزرگوارمان است، می تواند ارتقای قدرت و امنیت ملی کشور و نظام مقدس اسلامی را در پی داشته باشد.

بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

ملت قهرمان ایران اسلامی و مردم غیرتمند استان قم همواره در صحنه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه، افتخار آفرینی کرده اند و امیدواریم در این انتخابات نیز علی رغم مطالبات به حق خود از مسئولان، برای لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و حفظ آرمان‌های والای شهدای عزیزمان، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خود بیافزایند.


سازمان بسیج طلاب سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم ، از آحاد مردم گرانقدر،برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه ا ی بی نظیر در گام دوم انقلاب دعوت بعمل می آورد و دست پر مهر همشهریان عزیز را به گرمی می فشارد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم

-------------------------------------------------------------------------------------

پیام دعوت و بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان

 

بسم الله الرحمن الرحیم
ایران اسلامی در آستانه بزرگترین رخداد تاریخی به نام انتخابات است. رخدادی که هم دوستداران ایران عزیز و هم دشمنان قسم خورده ی آن را به تکاپو انداخته است. استان گلستان، نگین اقوام ایران با وحدت زبانزد شیعه و سنی و اقوام ترک و ترکمن و فارس و شاهرودی و بلوچ و کرمان و محلی و... یک ایران کوچک را دارد که طلاب و روحانیون بسیجی شیعه و سنی و برادر و خواهر استان گلستان در این برهه حساس از زمان به تبعیت از منویات امام خامنه ای مدظله‌العالی و در راستای لبیک به فرامین نائب امام زمان و همچون امام خمینی( ره) و شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای روحانی استان گلستان فردا یازدهم اسفند با حضور حماسی خود و دعوت دیگران به حضور حداکثری اعلام آمادگی می نماییم و همچنین به مردم عزیز همیشه در صحنه اعلام می نماییم علاوه بر حضور حداکثری، افراد اصلح را انتخاب نمایند.

 

ارسال نظرات