خبرهای داغ:
رضانیا خبر داد

تشکیل ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی در همدان

همدان-رییس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه کمترین تخلفات را در این دوره داشته‌ایم، گفت: ۴۰ پرونده تخلف در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۳۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
تشکیل ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمترین تخلفات را در این دوره داشته‌ایم و ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی به خصوص در یک هفته اخیر در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از پرونده‌های تشکیل شده در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی، منجر به صدور رای نشده است، افزود: مردم می توانند تخلفات انتخاباتی را از طریق سامانه معرفی شده از سوی شورای نگهبان گزارش کنند همچنین این گزارش ها را به پلیس فتا و افتا ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در قانون جدید انتخابات، به خوبی چگونگی برخورد با متخلفان دیده شده است.

وی با بیان اینکه داده‌های آماری گویای این است که در این دوره تاکنون کمترین میزان تخلف را داشتیم، تاکید کرد: دشمن چشم دیدن حضور و اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق اخذ رای را ندارد بنابراین امپراطوری و توپخانه رسانه‌ای دشمن برای کوبیدن و تخریب انتخابات و دعوت به رای ندادن فعال شده است.

رضانیا خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد: امروز روز سکوت در برابر دشمنان نیست و رسانه‌ها پر توان از گذشته می‌توانند در برابر جبهه دشمن صف‌آرایی کنند.

وی افزود: رسانه ها نباید در برابر آنهایی که دعوت به نیامدن می کنند سکوت کنند چرا که امروز شما میدان دار هستید.

رییس کمیته بازرسی انتخابات مجلس در استان همدان نیز گفت: شمار بازرسان مستقر در شعب اخذ رای به یک هزار و ۳۴۹ نفر می‌رسد.

محمدرضا غلامی پاک افزود: همچنین به ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس و هر ۱۰۰ شعبه یک بازرس ویژه وزارت کشور پیش بینی شده که در مجموع شمار بازرسان به هزار و ۵۵۰ نفر می‌رسد.

وی اظهارکرد: دبیرخانه هیات بازرسی نیز در مرکز استان دایر است و شهروندان می توانند در تماس با شماره ۳۸۲۵۶۰۰۵ ، تخلفات را به هیات بازرسی گزارش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات