خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: اکیپ‌های امداد و تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز از ساعات اولیه امروز به صورت آماده باش برای تامین برق پایدار در محل شعب اخذ رای قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به اقدامات انجام شده و آمادگی شرکت شرکت توزیع برق برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کلانشهر اهواز و شهرستان‌های زیر پوشش این شرکت اظهار کرد: از چند روز قبل گروه‌های عملیاتی و اجرایی این شرکت پایش کامل روشنایی معابر، اصلاح و بهسازی روشنایی مراکز شعب اخذ رای، اطراف محل شعب و شبکه روشنایی را در دستور کار قرار دادند و همچنین در چند روز منتهی به روز انتخابات بازدید از شبکه‌های توزیع برق انجام شد.

وی با اشاره به سرویس روشنایی معابر محدوده شعب اخذ رای بیان کرد: تمام واحد‌های اجرایی برنامه تامین برق پایدار در شهرستان‌های مربوطه را کنترل کرده و نیرو‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در بحث انتخابات گفت: حضور اقشار مختلف درشعب اخذ رای نشان دهنده پایبندی و تعهد مردم به نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند سرنوشت کشور را رقم بزند.

شیاری افزود: حضور حماسی و پرشور احاد مردم نمایش وحدت و غرور ملی است و زمینه‌های پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها