دورۀ معلم تمدن ساز به هدف توانمند سازی، شبکه سازی و ارتقای سواد رسانه معلمان بسیجی به همت بسیج فرهنگیان استان خراسان رضوی در محل اردوگاه امام رضا علیه السلام مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، دورۀ معلم تمدن ساز به هدف توانمند سازی، شبکه سازی و ارتقای سواد رسانه معلمان بسیجی به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا ع و با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی و نهضت سواد رسانه ای استان در محل اردوگاه امام رضا علیه السلام مشهد مقدس برگزار شد.
 
 مسؤل سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه السلام گفت: این دوره در روزهای به مدت دو روز  با حضور ۸۰۰ نفر از معلمان بسیجی استان و استقبال مسولان تعلیم و تربیت استان و همراهی جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام و مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و با تدریس اساتید برتر استانی و کشوری برگزار شد.

سرهنگ مهدی بهرامی، افزود: افتتاحیه این دوره با حضور حجت الاسلام، باقری مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و علی زکریایی استاد سواد رسانه و تهاجم فرهنگی آغار شد.

وی ادامه داد: هرکدام از اساتید دوره موضوعات ویژه خود در زمینه ارتباط موثر، الگوی زن سوم مسلمان، جنگ شناختی و ترکیبی، الزامات جهاد تبیین و کنش‌گری اجتماعی به ارائه بحث پرداختند.

 افزود: اختتامیه این دوره که همراه با نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای سازمان بسیج فرهنگیان در یکسال گذشته بود با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام و سخنرانی استاد آل داوود به پایان رسید.

وی اضافه کرد: امید است با همکاری سایر دستگاه های همسو در امر تعلیم و تربیت استان این دوره ها ادامه دار و مستمر باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها