خبرهای داغ:
  به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، همایش تجلیل از مدال‌آوران و مقام‌آوران ورزشی و قرآنی، تشکل‌ها و نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، معتمدین معین و خادمان شهدا در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

قزوین_ به گزارش بسیج، به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، همایش تجلیل از مدال‌آوران و مقام‌آوران ورزشی و قرآنی، تشکل‌ها و نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، معتمدین معین و خادمان شهدا با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، طیب ملکی‌پور فرماندار شهرستان قزوین، مصطفی غفوری فرمانداری شهرستان البرز، کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همه ملت ایران مدیون خون پاک شهدا هستند زیرا به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های آنان، انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و محافظت شده است.

وی افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های انتخابات با توجه به مشکلات موجود در جامعه و جوسازی و تحریم‌های دشمنان، بیانگر عشق و علاقه آنان به نظام جمهوری اسلامی است.

اسمعیلی همچنین برنامه‌‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین را طی دو سال گذشته تشریح کرد و گفت: طی این مدت، ۲ هزار برنامه و یادواره ترویجی در سطح استانی، شهری و روستایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

این مسئول بیان کرد: اعزام سه هزار و ۳۰۶ ایثارگر به اردوهای سیاحتی، زیارتی و تفریحی، اعزام ۲۶۵ ایثارگر به عتبات عالیات، تولید مستندهای فرهنگی مانند بدون حکم، دبیرستان پاسداران و فصل بهشت، تولید کلیپ و نماهنگ در حوزه ایثار و شهادت و پایش سلامت ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از ایثارگران، از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی گفت: افزایش ۳ برابری کمک معیشت ایثارگران، راه‌اندازی و ارائه مشاوره‌های حقوقی در شهرستان‌ها، ارائه ۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی به ایثارگران، پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال وام مسکن به یک هزار و ۲۵۰ ایثارگر و پرداخت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به ایثارگران از دیگر این برنامه‌ها بوده است.

اسمعیلی به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار دیدار طی دو سال گذشته انجام شده که از این آمار ۷۰ درصد توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مابقی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، معتمدین معین و فعالان حوزه ایثار و شهادت صورت‌ گرفته است‌.

وی در ادامه، ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و برنامه‌های این مناسبت را برای مدعوین تشریح کرد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از مدال‌آوران و مقام‌آوران ورزشی و قرآنی، تشکل‌ها و نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، معتمدین معین و خادمان شهدا، برنامه‌های مختلف مانند اجرای موسیقی سنتی و پخش نماهنگ برگزار شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها