فرمانده مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه فراجا گفت: فرمانده کل قوا در ابتدای هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با کاشت سه نهال همه مردم را به کاشت درخت توصیه کردند.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۳۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

نظامیان در 2 پادگان مشهد نهال کاشتند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار نایاب اظهار کرد: نهالکاری در دین ما توصیه شده و ارزش درخت و درختکاری در عمق فرهنگ دینی ما ریشه دارد بنابراین وظیفه همه ما این است که علاوه بر حفظ و حراست از منابع طبیعی با کاشت نهال در توسعه فضای سبز کشور سهیم باشیم .

وی افزود: با همراهی و مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تعداد ۲۰۰ اصله نهال در مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه فراجا کاشته شد.

نظامیان در 2 پادگان مشهد نهال کاشتند

در ادامه امیر فدایی، جانشین فرماندهی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه ارتش نیز در مراسم نهالکاری قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا توصیه به حفظ و حراست از منابع طبیعی و کاشت نهال کردند بنابراین کلیه نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر کشور طبق فرمان فرمانده کل قوا باید نهال بکارند.

وی اعلام کرد: حسب دستور فرمانده کل قوا تعداد ۳۰۰ اصله نهال و همراهی مدیر کل منابع طبیعی خراسان رضوی در قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ کاشته شد.

این نهال‌ها از گونه‌های سازگار با اقلیم منطقه و کم آب طلب از جمله توت، زبان گنجشک، آیلان و اقاقیا انتخاب شده اند.

نظامیان در 2 پادگان مشهد نهال کاشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها