روز بزرگداشت شهدا زمینه‌ای است برای تجدید میثاق با ارزش‌های آنها

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه شهرستان دیّر گفت: ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، زمینه‌ای است برای تجدید میثاق با ارزش‌های آنها و بیان ارادت و امتنان به فداکاری‌های بی‌دریغ آنها است.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۲۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

روز بزرگداشت شهدا زمینه‌ای است برای تجدید میثاق با ارزش‌های آنها

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا، نمادی از بی‌حد و مرز ایمان، عزت، و شجاعت هستند، آنها با ریشه‌های اعتقاد و عشق به وطن، جان خود را در راه آرمان‌های ملی به فدایی کشیدند و نمادی از شرافت و عظمت میهن ما شدند.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیّر در ادامه به اهمیت روز بزرگداشت شهدا پرداخت و اظهار کرد: این روز، زمینه‌ای است برای تجدید میثاق با ارزش‌های آنها و بیان ارادت و امتنان به فداکاری‌های بی‌دریغ آنها است.

 

حسینی نیا افزود: ارزش‌های شهدا را ما باید به عنوان رهنمود در تمامی اعمال و اقدامات خود قرار دهیم و به دیگران نیز این ارزش‌ها را که شامل وفاداری به وطن، ایمان به ارزش‌های دینی و اخلاقی، و تضحیه برای حفظ استقلال و آزادی آموزش دهیم.

 

وی در پایان تأکید کرد: به عنوان نسل پس از شهدا، ما مسئولیت داریم که با همت و تلاش، ایده‌ها و آرمان‌های آنان را در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی ملت خود ادامه دهیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات