همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، ۶۸ پروژۀ محرومیت‌زدایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه جهادی ناحیه مقاومت بسیج میثم و گروه های جهادی تکمیل و کلید آن به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد تحویل گردید.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۵۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری ۶۸ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه جهادی ناحیه مقاومت بسیج میثم و گروه های جهادی تکمیل و با حضور سردار جباری، جانشین قرارگاه شهید برونسی، سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل زیبایی ، فرمانده ناحیه میثم و جمعی از جهادگران گروههای جهادی بسیج سارندگی این ناحیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

جانشین قرارگاه شهید برونسی در حاشیه این برنامۀ جهادی با تشریح این خبر، عنوان کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر محرومیت‌زدایی امروز ۶۸ پروژۀ با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه میثم و گروه های جهادی تکمیل و در اختیار خانواده های بی بضاعت حاشیه شهر مشهد مقدس قرار گرفت.

سردار جباری، بیان کرد: باید در جامعه فقر و محرومیت را از بین ببریم، این وظیفۀ ما و وصیت امام راحل (ره) و توصۀ ولی فقیه است  و این امر مهم باید اجرایی شود.

وی افزود: این طرح‌ ها توسط گروه‌ های جهادی بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم شهری و روستایی به اجرا در آمده است.

خبرنگار/ربانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها