خبرهای داغ:
اهدای ۸ سرویس جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در اولین روز ماه مبارک رمضان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۸۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که سپاه و بسیج به آن توجه می کند، مواردی است که با معیشت و اقتصاد مردم ارتباط دارد که با عناوین و مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چندین مورد کمک در زمینه های مختلف اعم از سازندگی، معیشتی، ترمیم و بازسازی منازل مردم نیازمند، اهدای لوازم مورد نیاز زندگی و ... در قالب اردوهای جهادی با همکاری جهادگران سپاه و بسیج ویژه مردم شریف شهرستان رامهرمز صورت گرفت، گفت: امروز نیز خرسندیم که در مسیر تسهیل ازدواج جوانان ارزشمند دیار سلمان فارسی توانستیم گامی هر چند کوچک، اما تأثیر گذار برداریم و دل نوعروسان را شاد گردانیم. 

 

سرهنگ تقی زاده افزود: الحمدالله به لطف خدا و تلاش عزیزانمان در حفاظت و اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز، در اولین روز از ماه مبارک رمضان تعداد ۸ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، قالی، پتو، جارو برقی، اتوبخار، تلوزیون، سرویس آشپزخانه، سرویس خواب به ارزش هر سری مبلغ ۱۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان به نوعروسان مستعد در رامهرمز اهدا گردید.

 

گفتنی مبلغ کل جهاز اهدایی به این نوعروسان ۱/۳۶۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان می باشد. 

 

#خبرگزاری_بسیج_رامهرمز

https://eitaa.com/basij_ramhormoz

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار