مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از فضاهایی است که بتوانیم با هم حرف بزنیم، همدیگر را نقد کنیم و امید آفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۶۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، مهدی شاد  در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، اظهار کرد: توسعه روابط اجتماعی نیاز اساسی و ذاتی امروز ما در انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: در طوفان الاقصی امکان نابودی رژیم صهیونیستی دور از ذهن نیست اما چرا مقام معظم رهبری حرف از نماز جوانها در مسجدالاقصی می زنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: با تمام وجود بر یک باور معتقد هستیم؛ اینکه تک تک خونهایی که در غزه به زمین می ریزد، نتیجه تک تک کلمات و فیلم هایی است که در چند قرن گذشته به پشتوانه نظام سرمایه داری باعث ظلم در جهان شده است.

شاد اظهار کرد: امروز نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است. باید نسبت به تک تک این پیام ها حساس باشیم.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از فضاهایی است که بتوانیم با هم حرف بزنیم، همدیگر را نقد کنیم و امید آفرینی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها