خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز گفت: قرائت قرآن و تدبر در آیه‌های آن باید محور برنامه‌های دینی و معنوی ماه مبارک رمضان باشد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۸۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه، ۲۵ اسفندماه که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رمضان، ماه ضیافت الهی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان قرآن تاکید کردند، قرائت قرآن و تدبر در آیه‌های آن باید محور فعالیت‌های دینی در ماه مبارک رمضان باشد.


وی بر برگزاری محافل جمع خوانی قرآن در منازل و اماکن مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها در همه نقاط استان خوزستان تاکید کرد و افزود: قرآن چراغ هدایت بشر است و باید تلاوت و قرائت آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا رستگار شویم و راه را از بیراهه تشخیص دهیم.


حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال تقدیر کرد و ادامه داد: مردم از عملکرد برخی مسئولان انتقاد دارند و انتظار می‌رود نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، مشکلات حوزه‌های متخلف را پیگیری و حل کنند.


امام جمعه اهواز با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س)، اضافه کرد: این بانوی بزرگ اسلام و حامی پیامبر اکرم (ص) باید الگوی بانوان در عرصه‌های مختلف زندگی قرار گیرد.


وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروز، گفت: انتظار می‌رود رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و خودداری از عجله در طول سفر، نقش خود را در پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی ایفا کرده و هنگام رانندگی رعایت اخلاق و خونسردی را در دستور کار خود قرار دهند.


خطیب نماز جمعه اهواز به سفر حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور به خوزستان اشاره کرد و افزود: احصا مشکلات و پیگیری آنها تا حصول نتیجه مطلوب و رفع مشکلات، وظیفه مسئولان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها