خبرهای داغ:
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: روستای برج بمونی آقا بهبهان به عنوان اولین روستای استان به فیبر نوری خانگی و اینترنت پرسرعت ftth مجهز شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۹۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تجهیز روستای برج بمونی آقا بهبهان به فیبر نوری خانگی و اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: با تلاش مستمر کارشناسان متخصص مخابرات به منظور اجرای طرح نهضت جهادی فیبر منازل و کسب و کار (نجما) به منظور توسعه ارتباطات و ارائه خدمات نوین مخابراتی، روستای برج بمونی آقا شهرستان بهبهان به عنوان اولین روستای استان خوزستان به زیر ساخت فیبر نوری مجهز شد.

 

وی افزود: طرح نهضت جهادی فیبر مخابرات به منظور ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری در همه شهرستان‌های استان در حال اجرا است و در روستا‌ها نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زیر ساخت فیبر نوری ایجاد خواهد شد تا مردم استان در تمامی نقاط بتوانند خدمات و سرویس‌های نوین مخابراتی بر بستر فیبرنوری دریافت کنند.

 

فلاح زاده ادامه داد: با تأمین زیرساخت‌های به روز و مدرن ارتباطی و عملیاتی شدن طرح نهضت جهادی فیبر منازل و کسب و کار مخابرات و ارائه خدمات نوین ارتباطی در توسعه اشتغالزایی، افزایش سرمایه گذاری و ارتقای کیفیت اشتغال بسیار مؤثر بوده و با اجرای این طرح مهم و ملی و ارائه سرویس‌های جدید و خدمات دیتای ftth مخابرات بر بستر فیبر با سرعت‌های بالا، قطعأ شاهد شکوفایی اقتصادی در این روستا خواهیم بود.

 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان می‌گوید: متقاضیان ساکن در روستای گردشگری و تاریخی برج بمونی آقا به منظور استفاده از این تکنولوژی و سرویس جدید دیتای مخابراتی ftth بر بستر فیبر نوری می‌توانند به امور مشترکان مخابرات بهبهان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار