خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: پروژه ۵۱۵ واحدی ۲۲ بهمن سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حال حاضر ۹۸ درصد اجرا شده و در آستانه تحویل به متقاضیان می باشد.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۴۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

قزوین_ به گزارش بسیج صبح امروز با حضور مسوولان استانی و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور آئین افتتاح ۶ هزار و ۹۴ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۴ هزار و ۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح کشور و ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: خوشحالیم در مجموعه سپاه توانستیم کاری برای همرزمانمان انجام دهیم و خوشحال تر می شویم این اقدام برای برادرانمان در فراجا و ارتش صورت گیرد.

وی گفت: پروژه سپاه در پایان سال ۹۸ کلید خورد و رسما از سال ۹۹ با استفاده از ظرفیت دانشی و مهندسی سپاه استان قزوین شروع به کار کرد.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: برای تامین اعتبارساخت این پروژه، بخشی آورده شخصی نیروها، بخشی وام دولت در قالب نهضت مسکن ملی و بخشی از آن مربوط به پس انداز نیروها در حکمت کارت آنهاست. این پروژه استثنائاتی داشت و مدیریت خوبی در بحث صرفه جویی برای ساخت این پروژه وجود داشت. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به پای کار آمدن ظرفیت سپاه برای ساخت واحد‌های ارزان، سریع اما با کیفیت بالا و دارای استانداردهای ساخت مسکن یادآور شد: با توجه به ظرفیت های یاد شده بیش از ۴۱ میلیارد تومان در ساخت این پروژه صرفه جویی شده است.

وی افزود: پروژه ۵۱۵ واحدی ۲۲ بهمن سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حال حاضر ۹۸ درصد اجرا شده و در آستانه تحویل به متقاضیان می باشد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها