خبرهای داغ:
شاهرود_ در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود بر برگزاری همایش و کارگاه شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر با حضور همه اقشار بسیج تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۳۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

برگزاری همایش و کارگاه شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه کمیته بسیج قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و اعضای کمیته برگزارشد.
دبیری کمیته بسیج قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شاهرود با مسئولیت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و اعضا مربوط، پیرامون ادامه و استمرار دستورالعمل حیات طیبه شامل فعالیت گروه‌های تذکر لسانی سفیران مهر، سفیران هدایت، راه اندازی گروه‌های مطالبه گری، ضابطین، وکیلی سازی شورای‌های امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های محلات بسیج، پایگاه مقامت بسیج و اقشار بسیج بحث و تبادل نظر شد.
همچنین مصوب شد بعد از ماه مبارک رمضان همایش و کارگاه شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر با حضور دکتر علی تقوی یگانه، ویژه اقشار بسیج، مدیران و مسئولین ادارات، فرهنگیان و مربیان صالحین و.. برگزار شود.
همچنین مصوب شد در جلسه شورای فریضتین و ستاد عفاف و حجاب شهرستان شاهرود درخواست شود اعضا ستاد در ماموریت تذکر لسانی سفیران مهر حضور یافته و از نزدیک مشکلات و مسائل این ماموریت را مشاهده نمایند و ماموریت رزم پلاکاردی با قوت بیشتری ادامه یابد و از آسیب پذیری بسیجیان جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها