امام جمعه سبزوار گفت: نامگذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" بیانگر این است که اقتصاد و معیشت مردم بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سبزوار، آیت الله غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: مسوولان باید در راستای تولید و اشتغال دقیق عمل کرده و قدم های بلندی بردارند.

وی با تاکید بر مشارکت مردم و مسوولان در راستای تولید و اشتغال گفت: با افزایش تولید به طور قطع تورم پایین آمده و ارزش پول ملی بالا می رود.

وی بر لزوم رفع موانع تولید و اشتغال تاکید و بیان کرد: باید با تمام توان به کسانی که می توانند سرمایه گذاری کرده و اشتغال ایجاد کنند، کمک کنیم.

امام جمعه سبزوار با اشاره به بیانات رهبری در خصوص امیدآفرینی گفت: داشتن نگاه خوشبینانه به آینده راهگشای ما در بسیاری از امور مهم زندگی است که بدون آن نمی توان گام های اساسی برداشت.

آیت الله مقیسه افزود: دشمن در برای مایوس کردن مردم و حتی مسوولان با انتشار خبرهای دروغ، وارونه نشان دادن واقعیت ها، انکار پیشرفت ها و بزرگ نمایی مشکلات با هزاران رسانه علیه ایران اسلامی فتنه و توطئه می کند.

وی راهکار خروج از فتنه ها را تبعیت از ولایت عنوان کرد و گفت: دنیا به جوانان ایرانی در بسیاری از عرصه ها به چشم تکریم و احترام می نگرد، پس جوانان ما باید قدر خود را دانسته و به سوی آینده گام بردارند.

امام جمعه سبزواربا تاکید بر مراقبت از خود در برابر دسیسه های شیطان گفت: اندیشمندان، نخبگان و روحانیان باید دقت بیشتری داشته باشند تا پس از طی مراحل علمی، گرفتار دسیسه های شیطان نشوند.

آیت الله مقیسه ادامه داد: باید هر چه علم و مسوولیت انسان افزوده می شود تواضع او بیشتر شود چرا که غرور و تکبر، راه شیطان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار