مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: با وجود بارش‌های شدید در ایلام ۴۲ مقطع ریزش برداری با ۷۲ دستگاه ماشین‌آلات در سطح راه‌های ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۵۴
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید زاهدین چشمه خاوراظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در ایلام و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی ایلام باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام افزود: بر اساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های ایلام طی شبانه‌روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان بارش برف‌وباران گزارش شده است.

 

 وی مجموع نیروهای راهدار درگیر را ۱۰۳ نفر بیان کرد و یادآور شد: ۴۲ مقطع ریزش برداری با ۷۲ دستگاه ماشین‌آلات در سطح راه‌های ایلام انجام شده است.

 

 چشمه خاور تأکید کرد: تیم‌های عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین‌آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس‌راه در سطح جاده‌های ایلام مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای نوروزی با شماره‌گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های ایلام و کشور مطلع شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار