خبرهای داغ:
ابوذر محمدی از خدمت رسانی ۲۰۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۵ گروه جهادی در حوزه های پزشکی، فرهنگی و آموزشی همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تا هفدهم فروردین سالجاری در حاشیه محلات استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۴۴
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

قزوین_ دکتر ابوذر محمدی در گفتگو با بسیج، از اعزام گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده تا گروه‌های جهادی در ایام نوروز همزمان با ماه مبارک رمضان و شبهای قدر جهت خدمت رسانی به مناطق مستعد خدمت در مناطق حاشیه نشین استان قزوین اعزام شوند.

محمدی عنوان کرد: در همین راستا ۲۰۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۵ گروه جهادی در حوزه های پزشکی، فرهنگی و آموزشی تا هفدهم فروردین سالجاری در حاشیه محلات استان قزوین خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در قالب اعزام گروه‌های جهادی بیان کرد: خدمات متنوعی توسط گروه‌های جهادی به جامعه هدف ارائه خواهد شد که شامل خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آموزش بهداشت، مامایی، فرهنگی، معیشتی و آموزشی است. 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: این خدمات از تاریخ ۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۱۸فروردین در مناطق حاشیه نشین کم برخوردار استان ادامه دارد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند با همکاری و همت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها