فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد گفت: محفل انس باقرآن کریم با هدف بهره‌مندی سربازان از برکات معنوی کتاب آسمانی به همت این فرماندهی در محل نمازخانه روحانی شهید عبدالرحیم الهی با حضور سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۴۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
محفل انس با قرآن کریم با هدف بهره‌مندی سربازان از برکات معنوی کتاب آسمانی در خلیل آباد+عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد ، سرهنگ پاسدار مقدم اظهار کرد : با ترویج زندگی قرآنی، دشمن را در عرصه جنگ ترکیبی و تلاش برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم ناکام می‌گذارد که در این میان متولیان فرهنگی و قرآن باید در جهادتبیین فعالانه عمل کرده و سبک زندگی قرآنی را برای آحاد جامعه ترسیم کنند.

وی افزود : انس با قرآن و ایجاد یک زندگی معنوی همانند سایر امور مربوط به حیات بشری دارای مراتب و مراحل گوناگونی چون ( گوش کردن به تلاوت قرآن، تلاوت قرآن کریم، درک مفاهیم قرآنی، تفسیر قرآن و تدبر در قرآن ) است که هر کسی می‌تواند به اندازه توان و تلاش خود به آن مرحله دست یابد از این رو هیچ کسی نمی‌تواند مدعی شود که از انس با قرآن محروم خواهد ماند.

مقدم بیان کرد: قرآن، برترین و جاودان ترین اثر آسمانی است که خداوند آن را بر قلب پاکترین بندگان برگزیده خود فرو فرستاد و پیام های حیات بخش آن را سیراب کننده جان بشریت و طالبان حق و حقیقت خواند، لذا در همین راستا محفل انس با قرآن با حضور کلیه نیروهای وظیفه ناحیه مقاومت بسیج و گردان  امام حسین(ع) خلیل آباد همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برجسته شهرستان، اجرای تواشیح ، برگزاری مسابقه قرآنی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها