خبرهای داغ:
سرهنگ مهرعلیا گفت: مهم ترین رسالت سپاه در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، ارتقاء سلامت جسمی و فکری سربازان است و در این خصوص در طول سال کلاس های آموزشی و بصیرت افزایی برای سربازان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۶۴
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در مراسم افطاری پایوران وظیفه و خانواده ایشان در حسینیه سیدالشهداء شهر بوئین زهرا، به جایگاه رفیع سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : پایوران وظیفه در سپاه جزء خانواده بزرگ سپاه پاسداران محسوب می شوند و حفظ حرمت و شأن مقدس سربازان در انقلاب اسلامی از توصیه های بسیار مهم رهبر معظم انقلاب و تمام فرماندهان سپاه پاسداران است و همه تلاش می کنیم که این شأن و جایگاه رفیع سربازی در سپاه آسیب نبیند.

وی در ادامه افزود: بدون شک همه سربازان عزیز در سپاه دارای استعدادهای بالقوه و بالفعل هستند و مهم ترین رسالت سپاه پاسداران این است که استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کند و از استعدادهای بالفعل نهایت استفاده را در پیشبرد اهداف نظام انجام دهد. 

سرهنگ مهرعلیا، مهم ترین رسالت سپاه را ارتقاء سلامت جسمی و فکری سربازان دانست و افزود : با توجه به جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن برای جامعه انقلاب اسلامی ایران، بدون شک سربازان نیز می تواند مورد تهاجم این جنگ ها قرار گیرند. مهم ترین رسالت سپاه در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، ارتقاء سلامت جسمی و فکری سربازان است و در این خصوص در طول سال کلاس های آموزشی و بصیرت افزایی برای سربازان برگزار می شود و در این کلاس ها از ظرفیت اساتید شهرستانی و استانی استفاده می گردد.  

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به موضوع مهارت آموزی سربازان در طول خدمت مقدس سربازی اشاره کرد و گفت : مبنای تقسیم و بکارگیری سربازان در بدو ورود به سپاه پاسداران با توجه به تخصص افراد می باشد و افراد با توجه به تخصص حرفه ای خود در قسمت های مختلف بکارگیری می شوند. علاوه بر این با همکاری سازمان فنی حرفه ای کشور در طول خدمت مقدس سربازی، کارگاه های مختلف مهارت آموزی برای سربازان برگزار می شوند که این کارگاه های مهارت آموزی مورد استقبال بسیار زیاد سربازان قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها