خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به تدوین نقشه زیارتی امامزادگان این استان گفت: مسافران نوروزی استان قزوین با در اختیار داشتن این نقشه به راحتی می‌توانند به بقاع متبرکه مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۲۵
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفتگو با بسیج بیان کرد: عید نوروز برای ایرانیان خواستگاه ویژه‌ای دارد و هر ساله با فرارسیدن نوروز ویژه‌های زیادی از سوی دستگاه‌های مرتبط در این ایام برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز برای چندمین سال متوالی اجرای طرح آرامش بهاری را برای ایام نوروز در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اهداف اجرای طرح آرامش بهاری اضافه کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی به هموطنان در عید نوروز باستانی و خدمت‌رسانی مطلوب، ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران بقاع و اماکن متبرکه از جمله اهداف اجرای این طرح است.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام نوروز گردشگری رونق خاصی می‌گیرد باید برنامه‌ریزی‌های منسجمی برای استقبال از مهمانان نوروزی بقاع متبرکه صورت گیرد که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در اجرای این طرح‌ها در ایام نوروز موفق عمل کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح آرامش بهاری در ۵۵ بقعه سطح استان قزوین اجرا شده و مسافران نوروزی و زائران بقاع متبرکه می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به توزیع نقشه امامزادگان این استان در بین مسافران نوروزی تصریح کرد: نقشه امامزادگان استان قزوین در ستادهای استان، ورودی‌های امامزادگان، پایگاه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه و پایگاه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها