خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: با اقدام به موقع مأموران گشت انتظامی این فرماندهی سارق خودرو ۴۸ ساعت پس از انجام سرقت دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۲۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

دستگیری سارق خودرو با اقدام به موقع پلیس شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شائینی بیان کرد: شب گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس و اعلام می‌دارد که خودروی نیسان وی در حالیکه برای چند لحظه جلوی منزلش پارک کرده بود توسط فردی ناشناس با سوء استفاده از غفلت سرقت شده است.
وی افزود با دریافت این خبر بلافاصله مشخصات خودروی سرقت شده به تمامی واحد‌های گشتی سطح شهر اعلام که در این رابطه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ با گشت زنی هدفند در کمتر از ۴۸ ساعت موفق شدند خودروی سرقت شده و سارق را رویت و در عملیاتی ضربتی نسبت به متوقف کردن آن و دستگیری سارق اقدام کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده سابقه دار و معتاد بوده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند، دزدگیر جی پی اس قفل پدال و فرمان و پرهیز از پارک نمودن خودرو در نقاط تاریک و خلوت از ترک خودرویی که سوئیچ بر روی آن است حتی برای یک لحظه خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها