جامعه ورزش ایران با صدور پیامی از تمامی مردم شریف ایران خواست در راهپیمایی روز قدس امسال پرشورتر از همیشه حاضر گردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۹۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان آن سال، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، طی پیامی که خطاب به مسلمین ایران و جهان صادر کردند از مسلمانان جهان خواستند تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

امسال نیز تاریخ دقیق روز جهانی قدس در تقویم سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۱۷ فروردین و ۲۵ ماه رمضان تاریخ روز جهانی قدس است.

به همین مناسبت جامعه ورزش ایران با صدور پیامی از تمامی مردم شریف ایران خواست در راهپیمایی روز قدس امسال پرشورتر از همیشه حاضر گردند.

 در این پیام آمده است:

دعوت جامعه ورزش برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

«رژیم صهیونیستی در طی یک سال اخیر ذات پلید و سفاک خود را علنی کرد و با حمله وحشیانه به مردم بی دفاع غزه بالغ بر 30 هزار نفر از مرد و زن و کودک را به شهادت رساند. این رژیم خونخوار حتی از تخریب بیمارستان ها نیز شرم نکرد و از ورود مواد اولیه زندگی به غزه جلوگیری می کند.

در ادامه جنایات این رژیم، محل دیپلماتیک کنسولگری ایران در سوریه نیز بمباران شد که به شهادت جمعی از سرداران رشید اسلام و ایران منجر شد، اقدامی خارج از عرف که فقط از یک رژیم آپارتاید بر می آید که دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران را به خوبی نشان داد.

امسال راهپیمایی روز قدس رنگ و بوی دیگری دارد، همانگونه که در ماه های گذشته مشاهده کردیم در سرتاسر جهان و حتی در قلب آمریکا مردم آزاده جهان به خیابان ها ریخته و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر می دهند. امسال سالی است که رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان منفورتر از همیشه شده و این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

پس حضور پرشورمان در راهپیمایی روز قدس امسال می تواند ضربه نهایی بر این رژیم جعلی باشد و پاسخ محکمی باشد بر تهدیدات رژیم صهیونیستی تا بفهمد مردم ایران از های و هوی آنان نمی ترسد و مشتاقانه در آرزوی نابودی آنان است.

جامعه ورزش ایران از تمامی مردم شریف کشورمان درخواست میکند امسال با نگاهی تیزبینانه به مسائل منطقه و جهان، پرشورتر از همیشه به میدان بیایند و اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان بکشانند.»

ارسال نظرات