خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا، با صدور در اطلاعیه، جنایت تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی درحمله به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه را محکوم و اعلام داشتند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۶۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن اطلاعیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا در محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی درحمله به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه را با هم مطالعه کنیم ...

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب/۲۳)

شهادت جمعی از مستشاران نظامی جبهه مقاومت با حمله تروریستی رژیم صیهونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر امام عصر ارواحنافداه و مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف و شهید پرور تسلیت گفت.

جنایتکارانی که به زنان و کودکان بی‌دفاع رحم نمی‌کنند و مراکز درمانی را با قصاوت هرچه تمام‌تر ویران می‌کنند، طبعاً رژیم جعلی شکست خورده در عملیات طوفان الاقصی حرمت قوانین بین‌المللی و ضوابط دیپلماتیک را رعایت نکرده و برخلاف موازین صریح حقوقی به هر محیطی تجاوز می‌کنند.

شهادت مجاهدان ایرانی در جبهه مقاومت، گویای ایستادگی جمهوری اسلامی ایران بر اصول انسانی و اسلامی خویش در حمایت از مظلومان در برابر ظلم و ظالمان است.

سپاه شهرستان خانمیرزا، ضمن محکوم کردن این حمله ددمنشانه و نیز نسل‌کشی وحشیانه آن رژیم جعلی، در غزه و فلسطین مظلوم و جنایات آن در سوریه و لبنان؛ خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم تروریست اسرائیل می‌باشد.

در این ایام عزیز سلام و مغفرت و درجات متعالی را برای این شهیدان سعادتمند؛ و صبر و اجر مضاعف برای خانواده‌های محترمشان و پیروزی کامل جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

ارسال نظرات