بانوان قهرمان پرور ایران اسلامی، مستحکم تر از همیشه در روز قدس خواهند آمد و با فریادهای خود صدای تظلم خواهی مادران مظلوم و رنج دیده اما مقاوم غزه را به گوش جهانیان خواهند رساند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۶۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، در آستانه فرا رسیدن روز قدس و حضور پرشور مردم قهرمان پرور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، بسیج جامعه زنان خراسان رضوی به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.


در متن این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم (الَّذينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلاَّ أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ...، آیه۴۰_سوره حج، آن مومنانی که به ناحق از خانه هاشان آوره شده و به ناحق رانده شدند، جز آنکه می‌گفتند: پروردگار ما، خدای یکتاست.

«روز قدس نشان دهنده‌ی صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است» مقام معظم رهبری

روز جهانی قدس، آرمانی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و با هدایت گری های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای« مدظله العالی» بر عظمت آن افزوده و جهانی شد با مجاهدت مجاهدانی؛ چون شهید حاج قاسم سلیمانی، مسیر عزت مندی را پیمود تا امروز که به مستضعفان جهان جرات طوفان داد.

قدس قبله اول مسلمین، معراج پیامبر اکرم به عرش الهی، زادگاه پیامبران الهی، امروز در زیر چکمه صهیونیست های جهانخوار و زخم خورده از خنجر خونین دولت آمریکای نژادپرست حامی صهیونیست، با تمام وجود، ما و امت های اسلامی را فرا می خواند تا به یاریش بشتابیم و با حمایت از مقاومت و پایداری، بار دیگر روح تسامح، معنویت و عبادت در بیت المقدس شریف طنین افکن سازیم و زنان و مردان مقاوم غزه را تا فتح نهایی یاری رسانیده باشیم.

اکنون در آستانه جمعه‌ ای دیگر از جمعه های حماسی آخر ماه مبارک رمضان، قرار داریم اما امسال، سالی متفاوت از سالهای گذشته است، جنایات رژیم صهیونیستی و مجاهدت مردمان دیار زیتون به اوج خود رسیده است و زنان و کودکان تحت ستم غزه، همه مسلمانان جهان را فراخوانده اند.

از همین رو مادران و بانوان قهرمان پرور ایران اسلامی درحالی که داغدار سرداران رشید و مجاهدان خود در جبهه مقاومت می باشند، مستحکم تر از همیشه در روز قدس خواهند آمد تا نشان دهند همراه و همدرد مادران غزه و دادخواه پروانه ها در فلسطین اند و با فریادهای خود صدای تظلم خواهی مادران مظلوم و رنج دیده اما مقاوم غزه را به گوش جهانیان به خصوص زنان آزاده جهان خواهند رساند و در این بهار طبیعت، نوید پایان بخش زمستان رژیم صهیونیستی را سر می دهند.

بانوان فرهیخته خراسان رضوی همگام با تمامی بانوان نجیب این مرز و بوم با حفظ هوشیاری و بصیرت خویش توطئه های دشمن را رصد می کنند و درجهت خنثی سازی آن دست از تلاش مجاهدانه و وحدت آفرین برنخواهند داشت و همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خویش را ادا می نمایند و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه در روز جهانی قدس تجدید میثاق خواهند نمود.

بی شک امسال نیز، بانوان مؤمن و روزه دار از نسل زنان نوغان همچون تمامی بانوان آزاده در سراسر کشور، هم صدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس با راهپیمائی پرشکوه و پرصلابت خود، موجب دلگرمی و حماسه آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل خواهند شد.

در همین راستا از تمامی بانوان سرزمین ایران که تکیه گاه اصلی مقاومت در برابر زورگویان هستند به خصوص بانوان ولایتمدار مشهد دعوت می نماییم که ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت، با حضوری مثال زدنی همبستگی خویش با مردم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داده و حمایت همه جانبه خود را از مجاهدت های دلاورمردان محور مقاومت تا فتح قدس و پیروزی نهایی اعلام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها