خبرهای داغ:
برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ گام بزرگی در تحقق پیروزی قدس شریف می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۵۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی و کانون‌های ۱۳ گانه بسیج فرهنگیان استان در بیانیه‌ای از عموم مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح‌است؛

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
 مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ 

مثل حال آنان که خدا را فراموش کرده و غیر خدا را به دوستی و سرپرستی برگرفتند (در سستی و بی‌بنیادی) حکایت خانه‌ای است که عنکبوت بنیاد کند و اگر بدانند سست‌ترین بنا خانه عنکبوت است. آیه مبارکه ۴۱ سوره عنکبوت

من در طی سالیان دراز خطر اسرائیل غاصب را گوشزد نمودم، من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آنان به هم بپیوندند. امام خمینی (ره) صحیفه ج ۹ ص ۲۶۷

رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آن‌ها را ازین جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوّه الهی. امام خامنه‌ای عزیز ١۴٠٣/١/١۴

پس از گذشت بیش از شش ماه از آغاز عملیات تاریخی طوفان الاقصی و مقاومت جانانه مردم مظلوم غزّه، و جنایات وحشیانه رژیم سفّاک اسرائیل برای جبران شکست غیرقابل ترمیم خود با پشتیبانی آمریکا و حامیان غربی- اروپایی، و حملات مکرّر شبانه روزی به مراکز مسکونی و بیمارستان‌ها در باریکه غزه و کشتار ونسل کشی بیش از ۳۳ هزار انسان بی‌گناه اعمّ از زن، کودک، سالمند، خبرنگار و غیرنظامیان فلسطینی،   متاسفانه بار دیگر، رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی که بنابر اعمال ناقض حقوق بین الملل موجودیت و بقا یافته است، در اقدامی کم‌سابقه، در تاریخ ١٣ فروردین ١۴٠٣شمسی به مقر دیپلماتیک و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه حمله نظامی نمود که منجر به شهادت چندین اتباع و کارمندان دیپلماتیک ایرانی گردیده است.

جنایت اخیر و ددمنشانه‌ی رژیم وحشی صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی و فرماندهان سپاه پاسداران اسلامی، عبور از معاهدات بین المللی و نقض کنوانسیون ۱۹۶۱ و عبور از خط قرمز‌های بین المللی است.

حال که تحوّلات ناشی از گسترده شدن میدان جغرافیایی جبهه مقاومت، سبب افزایش آگاهی مردم سراسر دنیا نسبت به خوی وحشی‌گری و ضد بشری صهیونیسم شده است، که ان شاءالله نویدبخش پیروزی قدس شریف و آغاز فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ گام بزرگی در تحقق پیروزی قدس شریف می‌باشد؛ چرا که حضور پرشور و شکوهمند مردم در این روز و خون خواهی از شهدا و سرداران عزیز جبهه مقاومت، می‌تواند بار دیگر عزم و اراده و وحدت پیروان آزاد اندیش ادیان الهی امت اسلامی و ملت انقلابی و قهرمان ایران را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارد و به مقابله با اقدامات مذبوحانه سیاسی تسلیحاتی و رسانه‌ای جبهه باطل بپردازد.

دراین راستا، فرهنگیان غیور خراسان جنوبی ضمن، محکومیت شدید حمله اخیر رژیم وحشی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، و حمایت از آرمان رهایی قدس شریف، از کلیه اقشار مختلف و آحاد مردم مؤمن و روزه دار استان دعوت می‌نماید که با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال ندای مظلومیت مردم فلسطین را تا احقاق حق قانونی آنان و برچیده شدن ظلم و ستم صهیونیست غاصب و حامیان آنان فریاد بزنند.

سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی
کانون‌های ۱۳ گانه بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی
کانون فرهنگیان انقلابی خراسان جنوبی
گروه جهادی شهدای فرهنگی
جمعیت فرهنگیان جوان استان خراسان جنوبی
گروه جهادی افسران سپاه پیشرفت
گروه جهادی فاطمیّون
جمعیت اسلامی فرهنگیان ایران
گروه جهادی رهروان علم
گروه جهادی منتظران ظهور

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار